Klimat trochę ciężkawy, indyferentny; to efekt specyficznego Sound Design'u (wielce oszczędnego i ograniczonego w swej witalności). Jednakże takowy jest Twój koncept. Technicznie, według mnie: Hi Hat'y cechuje deficyt "góry" ("czegoś" ostrzejszego); Kick plus Snare krztynę beznamiętne (wobec standardu gatunku); Arp brzmi zbyt nachalnie (niewykluczone, iż wnikliwsza equalizacja "doszlifuje" korzystniejszy wydźwięk owego); niektóre tony "przyćmione" (delikatne Piano z Intro); wokal warto ciut podgłośnić. Pakrell, by zredukować pewną powtarzalną prezencję tematu, zachęcam byś stworzył więcej defiguracji Beat'u (skrzywienie lub częstsze przyśpieszenie tak jak od 1:52)... ;D
PS. Myślę, iż Twój projekt winien być traktowany w kategorii Rework/Remix.
Cześć Jak na dubstep/brostep to perkusja za słabo łupie- zarówno w intrze, build'upie jak i w dropie (w dropie najwyraźniej to słychać). Motyw intra i breaka fajny, pod względem melodii/ harmonii jak i brzmienia. Natomiast w dropie ten wobble to dla mnie jest chyba najsłabsza część utworu. Wydaje się zbyt prosty (kojarzę podobny dźwięk- żeby go uzyskać wystarczy otworzyć Sytrusa, przekręcić pokrętło odpowiadające za modulację częstotliwości OSC 1 za pomocą OSC 2, następnie włączamy modulację głośności OSC 2, dodaj reverb i gotowe). Dubstep/ brostep jest gatunkiem gdzie najwięcej czasu powinno się poświęcać na sound design-tutaj tego zabrakło. Kawałek naprawdę ma potencjał, ale wymaga sporo pracy. Drop zacząłbym od zera, a w reszcie utworu popracowałbym nad miksem w szczególności perkusji. Ode mnie masz 3
PS. zastosowałeś sidechain na tym wobble'u? Albo go nie ma albo jest za płytki. Kiedy perkusja (tak perkusja bo w brostepie sidechain ma być kluczowany nie tylko kickiem, ale również snare'em) uderza to musi być wyraźnie słychać, że większość dźwięków się chowa- to dodaje dropom bardzo dużo energii, a zarazem perkusja staje się dużo lepiej słyszalna.
(10.08.2017, 22:03)hudson462 napisał(a): Cześć Jak na dubstep/brostep to perkusja za słabo łupie- zarówno w intrze, build'upie jak i w dropie (w dropie najwyraźniej to słychać). Motyw intra i breaka fajny, pod względem melodii/ harmonii jak i brzmienia. Natomiast w dropie ten wobble to dla mnie jest chyba najsłabsza część utworu. Wydaje się zbyt prosty (kojarzę podobny dźwięk- żeby go uzyskać wystarczy otworzyć Sytrusa, przekręcić pokrętło odpowiadające za modulację częstotliwości OSC 1 za pomocą OSC 2, następnie włączamy modulację głośności OSC 2, dodaj reverb i gotowe). Dubstep/ brostep jest gatunkiem gdzie najwięcej czasu powinno się poświęcać na sound design-tutaj tego zabrakło. Kawałek naprawdę ma potencjał, ale wymaga sporo pracy. Drop zacząłbym od zera, a w reszcie utworu popracowałbym nad miksem w szczególności perkusji. Ode mnie masz 3
PS. zastosowałeś sidechain na tym wobble'u? Albo go nie ma albo jest za płytki. Kiedy perkusja (tak perkusja bo w brostepie sidechain ma być kluczowany nie tylko kickiem, ale również snare'em) uderza to musi być wyraźnie słychać, że większość dźwięków się chowa- to dodaje dropom bardzo dużo energii, a zarazem perkusja staje się dużo lepiej słyszalna.
Sidechain był na stopie jak i na werblu. Tak przyznaję się bez bicia, że sound design u mnie leży. Wobble był robiony w serum