(11.01.2019, 16:48)ASDW napisał(a): amazing
aż z ciekawości pościłem sobie razem z odgłosami deszczu. świetny efekt.
Dziękuję, Asdw za twój odsłuch i opinię
(11.01.2019, 17:57)flang3r napisał(a): Czuć, że trzymasz się pewnej konwencji gry. Słyszę nawet kilka znajomych sampli z poprzedniego kawałka.
Utwór pasowałby również do jakiejś mroźnej lokacji. Super są te niskie drono-pady.
Taką jedyną rzeczą, do której można się doczepić na siłę, to wrażenie sztuczności smyczków w ok. 1:30.
Jedno jest pewne, jeśli gra będzie słaba, to przynajmniej muzyka będzię triple A
Kolejny udany kawałek. Pewnie wyląduje w TOP January.
Dzięki Flanger! Sztuczność smyczków to masz w zupełności rację, może być juz takie wrażenie, bo niestety akurat te - brzmią ładnie, ale nie mają zbyt dobrej kontroli nad ekspresją itd.
Haha, AAA, dziękuję Generalnie mam możliwość testowania samej gry będąc w teamie, jestem cholernie wybredny, jeżeli chodzi o fabułę i typowo o gry - jednak tutaj robota jest również na wysokim poziomie, bo mnie się podoba!
Dzięki jeszcze raz!
(12.01.2019, 3:06)ElayahcRAP napisał(a): Mam wrażenie, że tutaj najlepsze smaczki schowane są w tle, delikatnie wyglądając zza pierwszoplanowych instrumentów, ale nadaje to niesamowitego klimatu. Świetny utwór
Staram się zawsze, by tło i instrumenty na pierwszym planie, były jak najbardziej płynne i 'przezroczyste' ze sobą, tak by każda osobna tekstura pomimo, że żyje swoim życiem - to jednak ma wspólną część.
Dziękuję!
(12.01.2019, 11:07)tks21 napisał(a): Jak dla mnie magia Wspaniała podróż, fakt kojarzy się z deszczem Masz na prawdę talent i nie banalne umięjętności by coś takiego skomponować. Dziwię się, że masz tylko średnią 4 a utwór zasługuje moim zdaniem na 5 Pozdro 5/5
Haha, dziękuję TKS za twoją opinię. No ogólnie każdy ma prawo do swojej oceny, więc nie mi wnikać - ale dziękuję za twoją pozytywną
(13.01.2019, 16:08)Ypsilon napisał(a): No na pewno lepiej wychodzi ci robienie muzy w nurcie - "muzyka do gier" ale twoje numery co raz częściej wydają się jakieś takie sztucznie pompatyczne. Ja nie widze tu magii raczej zlepek kilku instrumentów. Mało jest to płynne. Nie wiem dokładnie jak to określić. Ale sztuczne to chyba najbardziej mi pasuje. Takie granie i jak ktoś wyżej zauważył korzystanie z tych samych sampli i środków wyrazu nie brzmi za dobrze. Klimat mało spójny ci wyszedł i chyba dźwięki w miksie schodzą za bardzo na prawo i całościowo traczek ci rezonuje. :P
A co to w ogóle jest to cascadia developmnet taem??? To jakaś grupa fanów, napalonych entuzjastów Falloutu?? xD
Każdy ma swój gust, swoje zdanie. Szanuję Twoje Ypsilon zdecydowanie. Faktycznie utwór rezonuje, gdyż do dzisiaj apropo miksu, mam ogromny problem z wyważeniem pogłosu dodanego do instrumentów rezonujących samych w sobie - tak, by zachować to ciepło i transjent.
A Cascadia development team - to grupa około stu programistów, grafików, artystów koncepcyjnych, dźwiękowców, muzyków (jak ja), aktorów podkładających głos, pisarzy, projektantów, level design artystów... i jeszcze kilka takich stanowisk. Dodatkowo pracują u nas dwie osoby ze studia Bethesda, ponieważ projekt ma ogromną grupę około 20 tysięcy ludzi, czekających na zagranie w naszą grę, a oni (tak samo jak i my) robimy to po prostu z pasji - od ludzi, dla ludzi.
Dzięki Ypsilon za twój odsłuch! Cenię każdą opinię.
(13.01.2019, 20:34)Fantasmagorian napisał(a): Genialnie potrafisz wprowadzić w świat baśni, filmu bądź jakiejś opowieści. Cudowna delikatność i subtelność wprowadziła mnie w zupełne inny wymiar - twój świat. Życzyłbym sobie aby takie opowieści w Twoim wykonaniu towarzyszyły mi już zawsze. Klasa w klasie (5)
EDIT:
wprawiłeś mnie tym utworem w nastrój który uwielbiam.
dzięki...
Dziękuję Robercie za tak piękny komentarz. Cieszę się, że tak reagujesz na moją twórczość - dla mnie to ogromne podziękowanie i jeszcze większa motywacja, żeby robić to dalej.
Ogromny ukłon ode mnie, dla ciebie