Niezależnie od tego, jaką zrobisz samą muzykę, niczego to nie zmieni. Bo to nie muzyka sama w sobie decyduje o tym, czy ktoś jej słucha, czy nie.
Raczej trzeba zadać pytanie: jak ludzie słuchają muzyki, na jakich urządzeniach, jakich aplikacjach, w jakiej sytuacji słuchają, skąd biorą muzykę, kto im tej muzyki dostarcza, skąd biorą informacje o nowej muzyce, jaki wizerunek artysty do nich przemawia, z kim się identyfikują, kogo z chęcią polecą znajomym, kogo zaczną śledzić w mediach społecznościowych, itd...
Raczej trzeba zadać pytanie: jak ludzie słuchają muzyki, na jakich urządzeniach, jakich aplikacjach, w jakiej sytuacji słuchają, skąd biorą muzykę, kto im tej muzyki dostarcza, skąd biorą informacje o nowej muzyce, jaki wizerunek artysty do nich przemawia, z kim się identyfikują, kogo z chęcią polecą znajomym, kogo zaczną śledzić w mediach społecznościowych, itd...