Cześć,
tak na szybko powiem, że zamierzenie jest ciekawe ale wykonanie niestety zawiera niedociągnięcia.
Ten saw, powinien uzyskać więcej głębi, odrobinę miękkiego pogłosu i chyba powinien być ciszej względem reszty. Tam jest jakieś piano i pluck, w stereo są bardziej wyraźne mam wrażenie (w mono też należy sprawdzać miks) i bardziej podobają mi się te części właśnie - bo w tych momentach słychać tam już jakiś rodzaj głębi w tych dźwiękach. Jest obecny też super sub-bass (nieprzesadzony i zrównoważony). Ogólnie te miejsca, gdzie wchodzi saw brzmią, sztucznie, mechanicznie i surowo.
Przejście np. na 2'47, to nie powinno tak wyglądać. Takie nagłe zamieranie jest moim zdaniem zbyt eksperymentalne jak na taki gatunek muzyki. Jeśli to ma być drop to jest niedopracowany.
Początek i zakończenie te momenty kick & clap są bez energii. Brakuje oczywistych fx'ów, które rozpędzą utwór. Kick potrzebuje więcej pracy, a clap nie brzmi tak jakby mógł brzmieć przy odpowiedniej obróbce i korekcji. Sound design + layerowanie + odsłuchiwanie wszystkich elementów (poszczególnych ścieżek) osobno powinno pomóc w uzyskiwaniu lepszego efektu.
Można rzucić okiem na jedne z ostatnich tematów:
https://musicproducers.pl/temat-kick-bas...w-nagraniu
https://musicproducers.pl/temat-fl-studi...nego-miksu
To jest natomiast lektura obowiązkowa:
Jak Budować Przejścia Między Sekcjami w Utworze, Cz. 1
Jak Budować Przejścia Między Sekcjami w Utworze, Cz. 2
Pozdrawiam Serdecznie