MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
PROG. Vic L!ke - Let's Jump! - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: PROG. Vic L!ke - Let's Jump! (/temat-progressive-vic-l-ke-let-s-jump)



Vic L!ke - Let's Jump! - headlike - 5.07.2014

Czołem. Niedawno na moim koncie wybiło 10 postów (teraz już jest więcej :)). Więc skoro mogę to przedstawiam Wam track, który zrobiłem przed przybyciem na to forum. Ma już dwa tygodnie. Jest to jeden z moich pierwszych traków tak na poważnie. Zapraszam do odsłuchu i komentowania co jest źle.



PS. Jak piszecie w komentarzu, np. filtr górnoprzepustowy (WHAT? o_O) to pamiętajcie, że jestem początkującym producentem i pewnych fraz nie rozumiem. ;)


RE: Vic L!ke - Let's Jump! - Thomas - 5.07.2014

Oj widać, że jesteś początkujący ;) W miksie jest pusto. Chodzi tutaj o to, że w utworze gra w jednym momencie tylko jeden dźwięk i ewentualnie perkusja. Nie bój się dodać kilku warstw dźwięków jednocześnie, które wypełnią miks i nadadzą mu pełni (synth, bass, pad, według uznania). Kick jakiś taki dziwny, nie pasuje do Chałsu. Ogólnie miks jest tutaj nietknięty, stopa (kick) jest zagłuszany przez inne dźwięki, snare/clap rozlazły i także zagłuszany przez resztę. Każdy dźwięk rozpaczliwie walczy o swoje miejsce, a to za sprawą tego, że żaden z nich nie gra na swoich (oddzielnych od innych dźwięków) częstotliwościach. Poczytaj na temat equalizacji, bo w tej kwestii jest ona kluczowa. Kompresja jest także ważna, bo kontroluje ona głośność poszczególnych dźwięków w miksie. W Twoim miksie niektóre dźwięki przeważają nad innymi.