wow. rzeczywiście brzmi jak noc.. w jakiejś oazie arabów lub na sawannie u murzynów
To jest po prostu genialne i te nocne ptaki
słuchając tego widzę jak assassin's creed skrada się nocą
kupiłem assassin's creed 3 i 4 ale jeszcze nie instalowałem bo przechodzę gta 5, tylko oglam na YT jak ktoś gra w assassin's creed
Oczywiście dodałem lajka na SC
Mocna 5tka
Te krystalicznie czyste bębny są tak krystalicznie czyste, że aż prawie przemawiają do mnie ludzkim głosem. Muzyka otoczeniowa jakich mało, jest spokój ale i jest napięcie bo jest noc i jest strach że jest jakieś zwierzę w pobliżu. Jest wszystko, nie ma niczego, daję 5 i kradnę :-) Pozdrawiam.
Pozamiatane. Świetna robota. Jeśli już poruszyliśmy temat gier w komentarzach to mi z kolei przyszedł na myśl Risen 2 w pirackich klimatach na wyspach pełnych dzikusów z dzidami :P
chwal mnie ,bo wszystko przesłuchałem ,pięknie panie nastrojowe bębnienie wpasowane i dźwięki otoczenia bardzo dobrze położone nie idzię się połapać plus nutka melo wszystko dobrze połączone.
Czysto i przyjemnie. Mimo, że jest to muzyka otoczeniowa, czy tam Sorround Ambient, to jednak czuć mimo wszystko delikatnie historię w tle i buduje napięcie. Dla mnie bajeczka! Ten cyfrowy bas, który gra w akcentowanym momentach daje świetne uczucie rodem z Assassin's Creed, sci-fi połączone z prymitywną dżunglą, wszystko za kurtyną ciemności i ukrytej intrygi. 5/5 !
Wszystko zostało powiedziane powyżej. Nastrój, czyste brzmienie, dobra realizacja. Od siebie tylko dodam że utwórz przemawia i buduje w wyobraźni interesującą historyjke. Zasłużone 5.
Atmosferycznie; filmowo "uchwytnie"; przejrzyście. Pejzaż dżungli niemalże zbliżony w swym "tętnie", mrocznej tajemnicy do klimatów soundtrack'u James'a Horner'a "Apocalypto". Wszelkiej maści Fx'y prima; egzemplifikacja przestrzeni utworu precyzyjna; i choć w brzmieniu nut jest minimalistycznie (prężyste Drums'y typu Tribal; dyskretne piano; "ciemne" Pad'y) to "skreślony" Sound Design (blisko natury) jest przekonujący. Technicznie: master (dość masywnie) cichy. MAB, gratuluję konceptu.
Świetna robota
Ma to swój klimat
Osobiście widziałbym to (a raczej słyszał) w Dark Souls 2, a dokładniej w Zagajniku Myśliwych albo Knieji Upadłych Olbrzymów. Kto grał w DS to raczej zrozumie, oszczędne i ukryte zarysowanie świata i fabuły. Historię w tej grze trzeba odkrywać samemu trzeba się ich domyśleć i dopisać sobie resztę.
Muzyka w DS2 jest bardzo oszczędna*Jest zazwyczaj tylko na Bossach, czasami w kilku lokacjach*
Często historię Bossa dopowiadam sobie na podstawie muzyki, jego ruchów oraz jego wyglądowi
Dobra przechodzę do sedna dlaczego widzę twoje dzieło w tych dwóch lokacjach
Knieja jak i Zagajnik to dość ciekawe i tajemnicze miejscem, resztki budynków porośnięte mchem, spora ilość drzew oraz duże ilości nieumarłych, nie wiadomo do końca co tam się stało te miejsca kiedyś mogły tętnić życiem a teraz gnije
Budowało by to Historię tego miejsca
Te słumione jęki to potępione dusze wojowników, mieszkańców kiedyś tam żyjących albo jęki olbrzymów którzy już dawno zamienili się w drzewa i porastają mchem