(3.06.2016, 17:27)hudson462 napisał(a): Mój tata zajmował się do niedawna profesjonalnie filmowaniem i też mu się zdarzały sytuacje, że wysyłał coś do reklamacji, a po otrzymaniu produktu spowrotem ten dalej był zapsuty. Z tego co pamiętam to z Sony, także wydaje mi się, że nie tylko w Lenovo są problemy z reklamacją.
A czy ja pisałem o jakiejś jednej reklamacji? Napisałem ogólnie, bo Lenovo ma własnie taki serwis. Czas, o którym pisałem dotyczy wszystkich reklamacji. Odrzucenie reklamacji, a raczej "niewykrycie usterki" to ok. połowa serwisów. Nie nawet co porównywać z Sony, czy z jakimkolwiek innym cywilizowanym producentem...
Nic nie stoi jednak na przeszkodzie. Jeżeli się nie popsuje to będziesz zadowolony. Pozostaje jeszcze kwestia ceny laptopa, który sobie wybrałeś i tego skąd pochodzi. Te dwie rzeczy dodatkowo przekreślają dla mnie ten sprzęt.