ciężka sprawa, fajnie że możesz to zrobić ja przeważnie nie bardzo (bo mi sie nie chce oddzielić crasha) mam możliwość gdyż całego loopa tworzę za pomocą "real drums" czy jakoś tak, ogólnie vst w którym tworzę loopa 8ki (przeważnie) perkusji która jest jedną części i tworzy się straszny pick na ok 10k Hz ogólnie, po eq które ma pozostawić barwę wisokich tonów "blach" nie brzmi to tragicznie jednak jest z tym pewien problem i na końcowym eq wygląda to dość dziwnie, że niby wysokie pasma są zawsze wyżej niżeli niskie pomimo, że dźwięki wstawiane w te pasma są średnio o 14dB niżej to nadal wzrost tych pasm na końcowym widmie.Trochę tego w sumie nie rozumiem, bo jeśli by wyrównać poziom na wysokich pasmach do średnich czy niskich to wychodzi muuł... i zamiast końcowego widma które ma wyglądać tak "---" lub "-__" wygląda tak "__-" <hmm>
Kompresja perkusji drum and bass z crashem |
|
Wiadomości w tym wątku |
Kompresja perkusji drum and bass z crashem - przez Mat.Mor.Raw - 28.12.2018, 11:04
RE: Kompresja perkusji drum and bass z crashem - przez In-Tegral - 28.12.2018, 11:30
RE: Kompresja perkusji drum and bass z crashem - przez pumadesign - 28.12.2018, 16:18
RE: Kompresja perkusji drum and bass z crashem - przez Mat.Mor.Raw - 28.12.2018, 20:28
RE: Kompresja perkusji drum and bass z crashem - przez Wappa - 28.12.2018, 21:01
RE: Kompresja perkusji drum and bass z crashem - przez denial3 - 29.12.2018, 7:24
RE: Kompresja perkusji drum and bass z crashem - przez barthus - 29.12.2018, 11:57
|