Hej,
Niestety nie. Do tego interfejsu nie wszystko z tego co wymieniłeś podłączysz jednocześnie.
Monitory i słuchawki podłączasz bez problemu. Słuchawki na przednim panelu. Na monitory jest wyjście L/R z tyłu interfejsu, popatrz na zdjęciach:
https://supersound.pl/focusrite-scarlett...gJ7UPD_BwE
I teraz tak, jeżeli mikrofon jest mono (a większość jest, stereofoniczne mikrofony są znacznie rzadziej wykorzystywane) to podłączasz go złączem XLR w Input 2 (wejście z tyłu interfejsu, regulacja wzmocnienia na frontowym panelu). Również jeśli mic jest pojemnościowy to na wejściu 2 masz opcję włączenia zasilania phantom +48v dla tego typu mikrofonu.
Jeżeli synth jest mono (np. Novation Bass Station II lub Behringer CAT lub masa innych) to i go podłączysz, tym razem prościej będzie przewodem TRS 6,3 w złącze Input 1 na przednim panelu.
Jeżeli synth ma wyjście stereofoniczne, to uwierz - nie chcesz go nagrać w mono (wyjdzie z tego "kibel" - delikatnie mówiąc). Także musiałbyś go podłączyć na dwa kanały wejściowe. Przykładowo Synth L na Input 1 w Interfejsie za pomocą kabla TRS -> TRS mono. A wyjście Synth R na Input 2 przy pomocy kabla TRS -> XLR, ale wtedy już nie masz wolnego miejsca na mikrofon i tu musisz sobie zadać jedno "zayebiście ważne pytanie" - czy będziesz miał potrzebę nagrywania jednocześnie stereofonicznego syntezatora i dźwięku z mikrofonu? Jeżeli nie, to oprócz dziwnego podłączenia TRS->XLR an jednym kanale nie będziesz miał żadnych przeszkód w nagrywaniu.
Jeżeli potrzebujesz mieć podłączony jednocześnie mono mikrofon + stereo synth - to musisz mieć co najmniej 3 wejścia (co w praktyce oznacza 4 wejścia, bo nie kojarzę interfejsów z trzema).
A połączenie TRS-XLR nazwałem przeszkodą, dlatego, że np gdy przyjdzie Ci nagrywać stereo synth z wyjściem minijack (jak np Roland JD-08). To będziesz musiał znaleźć przewód, który od strony interfejsu zapewni Ci jedno złącze XLR i jedno TRS 6,3. A od strony syntha będziesz potrzebował 1x stereo TRS 3,5 (czyli stereofonicznego minijacka). Takie kable nie są dostępne w sprzedaży, więc pewnie skończy się na przewodzie 1x stereo TRS 3,5 od strony syntha i 2 x mono TRS 6,3 od strony interfejsu (korzystam z takich - działa dobrze). Ale w tym interfejsie dodatkowo dla jednego z mono TRS 6,3 będziesz potrzebował przejściówki TRS->XLR - co komplikuje i tak już skoplikowane ;-)
Jeżeli nie przeszkadza Ci to co powyżej opisałem + nie musisz nagrywać jednocześnie stereofonicznego syntezatora i mikrofonu, to ten interfejs się nada.
Niestety nie. Do tego interfejsu nie wszystko z tego co wymieniłeś podłączysz jednocześnie.
Monitory i słuchawki podłączasz bez problemu. Słuchawki na przednim panelu. Na monitory jest wyjście L/R z tyłu interfejsu, popatrz na zdjęciach:
https://supersound.pl/focusrite-scarlett...gJ7UPD_BwE
I teraz tak, jeżeli mikrofon jest mono (a większość jest, stereofoniczne mikrofony są znacznie rzadziej wykorzystywane) to podłączasz go złączem XLR w Input 2 (wejście z tyłu interfejsu, regulacja wzmocnienia na frontowym panelu). Również jeśli mic jest pojemnościowy to na wejściu 2 masz opcję włączenia zasilania phantom +48v dla tego typu mikrofonu.
Jeżeli synth jest mono (np. Novation Bass Station II lub Behringer CAT lub masa innych) to i go podłączysz, tym razem prościej będzie przewodem TRS 6,3 w złącze Input 1 na przednim panelu.
Jeżeli synth ma wyjście stereofoniczne, to uwierz - nie chcesz go nagrać w mono (wyjdzie z tego "kibel" - delikatnie mówiąc). Także musiałbyś go podłączyć na dwa kanały wejściowe. Przykładowo Synth L na Input 1 w Interfejsie za pomocą kabla TRS -> TRS mono. A wyjście Synth R na Input 2 przy pomocy kabla TRS -> XLR, ale wtedy już nie masz wolnego miejsca na mikrofon i tu musisz sobie zadać jedno "zayebiście ważne pytanie" - czy będziesz miał potrzebę nagrywania jednocześnie stereofonicznego syntezatora i dźwięku z mikrofonu? Jeżeli nie, to oprócz dziwnego podłączenia TRS->XLR an jednym kanale nie będziesz miał żadnych przeszkód w nagrywaniu.
Jeżeli potrzebujesz mieć podłączony jednocześnie mono mikrofon + stereo synth - to musisz mieć co najmniej 3 wejścia (co w praktyce oznacza 4 wejścia, bo nie kojarzę interfejsów z trzema).
A połączenie TRS-XLR nazwałem przeszkodą, dlatego, że np gdy przyjdzie Ci nagrywać stereo synth z wyjściem minijack (jak np Roland JD-08). To będziesz musiał znaleźć przewód, który od strony interfejsu zapewni Ci jedno złącze XLR i jedno TRS 6,3. A od strony syntha będziesz potrzebował 1x stereo TRS 3,5 (czyli stereofonicznego minijacka). Takie kable nie są dostępne w sprzedaży, więc pewnie skończy się na przewodzie 1x stereo TRS 3,5 od strony syntha i 2 x mono TRS 6,3 od strony interfejsu (korzystam z takich - działa dobrze). Ale w tym interfejsie dodatkowo dla jednego z mono TRS 6,3 będziesz potrzebował przejściówki TRS->XLR - co komplikuje i tak już skoplikowane ;-)
Jeżeli nie przeszkadza Ci to co powyżej opisałem + nie musisz nagrywać jednocześnie stereofonicznego syntezatora i mikrofonu, to ten interfejs się nada.