Pierwsze wrażenie - 5 - skojarzenia z muzyką elektroniczną przełomu lat 80/90. Słychać echa np. Jean Michel Jarre z albumu 'Waiting for Cousteau' a z drugiej strony Depeche Mode z 'Violator' lub muzyki z serialu 'Miami Vice'
Kompozycja - 4 - utwór w średnim tempie zbudowany wokół jednostajnej miarowej stopy, która obudowywana jest raz po raz różnymi warstwami dźwiękowymi: tom tomy, perkusyjne synthy, minimalistyczny lead riff, syntetyxzny chór, itd.., jest to wszystko zgrabnie ze sobą przeplatane, przez co z przyjemnością słucha się tego od początku do końca jako tzw. background music. Z drugiej strony przydałoby się tutaj jakieś urozmaicenie w postaci breakdown lub części kulminacyjnej.
Brzmienie/mix - 5 - perfekcyjnie odtworzony klimat sprzed 25-30 lat, warstwa rytmiczna oparta na tomach i synetycznych przeszkadzajkach robi niesamowite wrażenie, lead, chór i pozostałe brzmienia dopasowują sie spójnie do rytmów. Miks przestrzenny, stereofoniczny, selektywny.
Ocena - 5 - Solidne brzmienie i uchwycenie klimatu
Kompozycja - 4 - utwór w średnim tempie zbudowany wokół jednostajnej miarowej stopy, która obudowywana jest raz po raz różnymi warstwami dźwiękowymi: tom tomy, perkusyjne synthy, minimalistyczny lead riff, syntetyxzny chór, itd.., jest to wszystko zgrabnie ze sobą przeplatane, przez co z przyjemnością słucha się tego od początku do końca jako tzw. background music. Z drugiej strony przydałoby się tutaj jakieś urozmaicenie w postaci breakdown lub części kulminacyjnej.
Brzmienie/mix - 5 - perfekcyjnie odtworzony klimat sprzed 25-30 lat, warstwa rytmiczna oparta na tomach i synetycznych przeszkadzajkach robi niesamowite wrażenie, lead, chór i pozostałe brzmienia dopasowują sie spójnie do rytmów. Miks przestrzenny, stereofoniczny, selektywny.
Ocena - 5 - Solidne brzmienie i uchwycenie klimatu