Boom Bap to jeden z ciekawszych stylów w kwestii ekspresji hip hop'owych bitów. „Brzmienie” pochodzące z zacnych „staruszków” ;P, typu: SP 1200 czy Akai S950 jest charakterne i ogromnie „zamszowe”. Ostatnio Joey Bada$$ (krążek B4.Da.$$.) pokusił się o nutki w takowym „odcieniu” Retro; z rodzimych raperów godnym uwagi jest wspólny album DJ-a Eproma, Sensiego i DJ-a Lema...
Twój projekt brzmi świetnie. Sample z wokalem Ewy Demarczyk , „zatrzymane w swym smutku” piano plus "drumandbassow'e" „wkręty” kreują specyficzny, solidny klimat. Wierny standardom. Instrumentarium właściwe (Kick/Snare/Hi Hat/Hard Bass) nie potrzebuje kolejnego „kompana”; wszelako taki temat, jeśli chcesz zawsze urozmaicisz o melodyjny Sample/Glitch/Scratch/Fx'y plus wtyczki. Aranż "z polotem" również gwarantuje potrzebny Groove.
Dejfdj, żeby Bass był agresywniejszy, sugeruję, byś użył:
* ADSR (obwiednia),
* odpowiednie kluczowanie z Kick'iem (szybki Attack i powrót tak na 50 ms),
*bramkowanie,
* equalizację.
„Odetnij” Bass'owi trochę Sub'a (niezbyt dużo, by nie stracił na prezencji „w dole”), jednocześnie „podbijając” go w ok. 50 Hz przy wysokim Q.
Tyle od Lady...
PS. Witaj w MP.
Twój projekt brzmi świetnie. Sample z wokalem Ewy Demarczyk , „zatrzymane w swym smutku” piano plus "drumandbassow'e" „wkręty” kreują specyficzny, solidny klimat. Wierny standardom. Instrumentarium właściwe (Kick/Snare/Hi Hat/Hard Bass) nie potrzebuje kolejnego „kompana”; wszelako taki temat, jeśli chcesz zawsze urozmaicisz o melodyjny Sample/Glitch/Scratch/Fx'y plus wtyczki. Aranż "z polotem" również gwarantuje potrzebny Groove.
Dejfdj, żeby Bass był agresywniejszy, sugeruję, byś użył:
* ADSR (obwiednia),
* odpowiednie kluczowanie z Kick'iem (szybki Attack i powrót tak na 50 ms),
*bramkowanie,
* equalizację.
„Odetnij” Bass'owi trochę Sub'a (niezbyt dużo, by nie stracił na prezencji „w dole”), jednocześnie „podbijając” go w ok. 50 Hz przy wysokim Q.
Tyle od Lady...
PS. Witaj w MP.