Plusy:
- przestrzenne wokale i gitary brzmią stylowo i klimatycznie
- nie jestem wielkim fanem wokalu screamo, ale tutaj to pasuje
- doceniam że sam piszesz teksty, nagrywasz wokale i nagrywasz gitary, szacun
Uwagi:
- Stopa i tomy za bardzo wybijają się w miksie
- nie słychać basu w miksie
- rozumiem zamysł rytmiczny tego utworu (triole, synkopy, itd..), ale żeby osiągnąć połamany groove i nie wywołać dezorientacji u słuchacza, musi być to zagrane bardzo precyzyjnie, trzeba popracować jeszcze nad dokładnością rytmiczną i czasową dźwięków gitary
- zamiast uderzać cały czas stopą, lepiej przeplatać ze sobą stopę i tom tomy, wtedy brzmi to mniej jak karabin maszynowy, a bardziej jak plemienne bębny (a taki efekt warto tutaj osiągnąć)
- polecam popracować nad aranżącją i miksem: basu, stopy, tomów i palm muting na gitarze (te elementy muszą ze sobą współgrać brzmieniowo i rytmicznie
Trzymam kciuki za kolejne wersje
- przestrzenne wokale i gitary brzmią stylowo i klimatycznie
- nie jestem wielkim fanem wokalu screamo, ale tutaj to pasuje
- doceniam że sam piszesz teksty, nagrywasz wokale i nagrywasz gitary, szacun
Uwagi:
- Stopa i tomy za bardzo wybijają się w miksie
- nie słychać basu w miksie
- rozumiem zamysł rytmiczny tego utworu (triole, synkopy, itd..), ale żeby osiągnąć połamany groove i nie wywołać dezorientacji u słuchacza, musi być to zagrane bardzo precyzyjnie, trzeba popracować jeszcze nad dokładnością rytmiczną i czasową dźwięków gitary
- zamiast uderzać cały czas stopą, lepiej przeplatać ze sobą stopę i tom tomy, wtedy brzmi to mniej jak karabin maszynowy, a bardziej jak plemienne bębny (a taki efekt warto tutaj osiągnąć)
- polecam popracować nad aranżącją i miksem: basu, stopy, tomów i palm muting na gitarze (te elementy muszą ze sobą współgrać brzmieniowo i rytmicznie
Trzymam kciuki za kolejne wersje