Teoretycznie różnice w brzmieniu mogą jakieś tam być, choćby w ditheringu materiału wyjściowego, ale żeby to usłyszeć, to chyba trzeba mieć profesjonalne monitory i doskonały słuch (a i pewnie wieloletnie doświadczenie w produkcji).
Myślę, że spokojnie można to pominąć, bo w pracy z DAW o wiele bardziej liczy się wygoda i poznanie funkcji programu. Na brzmienie mają wpływ wtyczki - jak po czasie uznasz, że te firmowe brzmią gorzej od komercyjnych, to sobie po prostu kupisz komercyjne, jak w każdym innym DAW.
Z FL jest tylko jeden problem - albo pokochasz jego workflow (sposób pracy), albo nie. Jeśli nie, będziesz musiał poszukać bardziej "standardowego" DAW, a jeśli tak - jakość wyjściowego materiału na 99,9% nie będzie Cię ograniczać
Myślę, że spokojnie można to pominąć, bo w pracy z DAW o wiele bardziej liczy się wygoda i poznanie funkcji programu. Na brzmienie mają wpływ wtyczki - jak po czasie uznasz, że te firmowe brzmią gorzej od komercyjnych, to sobie po prostu kupisz komercyjne, jak w każdym innym DAW.
Z FL jest tylko jeden problem - albo pokochasz jego workflow (sposób pracy), albo nie. Jeśli nie, będziesz musiał poszukać bardziej "standardowego" DAW, a jeśli tak - jakość wyjściowego materiału na 99,9% nie będzie Cię ograniczać