Jeżeli ma ktoś problemy z uruchomieniem iLOK'a na Windows 10 spowodowany wyświetleniem komunikatu
”Software Component Unavailable
A background component required for iLok License Manager seems to be unavailable. If rebooting does not fix this issue, please visit iLok.com and download and run the latest License Support installer."
to należy zrobić następujące czynności:
- Wejść w Menu START
- Ustawienia
- W polu wyszukiwania wpisać "Narzędzia Administracyjne" i je oczywiście otworzyć
- Z folderu z Narzędziami wybrać skrót o nazwie "Usługi" i go uruchomić
- Z listy wyszukać pozycję "Pace License Services" kliknąć na niej prawym myszki i wybrać opcję Uruchom
Po takiej czynności powinien iLOK ruszyć
”Software Component Unavailable
A background component required for iLok License Manager seems to be unavailable. If rebooting does not fix this issue, please visit iLok.com and download and run the latest License Support installer."
to należy zrobić następujące czynności:
- Wejść w Menu START
- Ustawienia
- W polu wyszukiwania wpisać "Narzędzia Administracyjne" i je oczywiście otworzyć
- Z folderu z Narzędziami wybrać skrót o nazwie "Usługi" i go uruchomić
- Z listy wyszukać pozycję "Pace License Services" kliknąć na niej prawym myszki i wybrać opcję Uruchom
Po takiej czynności powinien iLOK ruszyć