Pierwsze wrażenie - 4 - Świetnie brzmiący instrumental djent metal, ja tutaj słyszę solidne riffowanie a'la Meshuggah, Tesseract, Mnemic... Bardzo dobre wrażenie psują mi niestety solówki i sztuczne flażolety, które fałszują i wibrują w nienaturalny sposób.
Kompozycja - 3 - Poszczególne partie utworu słucha się z przyjemnością, są dobrze zaaranżowane, dynamiczne. Natomiast brakuje mi tutaj spójnej wizji całości, brakuje budowania napięcia pomięcy częściami, breakdown następuje bardzo nieoczekiwanie i rozpoczyna tak jakby zupełnie nowy utwór
Brzmienie - 4 - Brzmienie wirtualnych gitar, basu i perkusji masz coraz lepiej opanowane, ciekawie wypadają wokale i rozmaite efekty industrialne dodawane w tle co jakiś czas. Natomiast wszelkie próby wirtualnego symulowania artykulacji gitary solowej to bardzo grzązki, ryzykowny grunt i nie polecam tego robić, każda najmniejsza nienaturalność jest od razu słyszalna. O ile gitara rytmiczna grająca proste riffy jest nie do odróżnienia od prawdziwego wioślarza, o tyle wszelkie zabawy pitch bend, flażolety, vibratto lepiej zrobić już na prawdziwej gitarze
Mix - 5 - spójny, stereofoniczny, profesjonalny miks, z głębokim dołem i soczystym środkiem. Selektywne brzmienie gitar, basu i perkusji. Sprawna manipulacja filtrami dla zróżnicowania brzmienia. Pełna przyjemność odsłuchu.
Ocena - 4 - Świetny miks, bardzo dobre opanowanie wirtualnych instrumentów, warto popracować nad kompozycją i zastąpić wirtualne solówki prawdziwą gitarą.
Kompozycja - 3 - Poszczególne partie utworu słucha się z przyjemnością, są dobrze zaaranżowane, dynamiczne. Natomiast brakuje mi tutaj spójnej wizji całości, brakuje budowania napięcia pomięcy częściami, breakdown następuje bardzo nieoczekiwanie i rozpoczyna tak jakby zupełnie nowy utwór
Brzmienie - 4 - Brzmienie wirtualnych gitar, basu i perkusji masz coraz lepiej opanowane, ciekawie wypadają wokale i rozmaite efekty industrialne dodawane w tle co jakiś czas. Natomiast wszelkie próby wirtualnego symulowania artykulacji gitary solowej to bardzo grzązki, ryzykowny grunt i nie polecam tego robić, każda najmniejsza nienaturalność jest od razu słyszalna. O ile gitara rytmiczna grająca proste riffy jest nie do odróżnienia od prawdziwego wioślarza, o tyle wszelkie zabawy pitch bend, flażolety, vibratto lepiej zrobić już na prawdziwej gitarze
Mix - 5 - spójny, stereofoniczny, profesjonalny miks, z głębokim dołem i soczystym środkiem. Selektywne brzmienie gitar, basu i perkusji. Sprawna manipulacja filtrami dla zróżnicowania brzmienia. Pełna przyjemność odsłuchu.
Ocena - 4 - Świetny miks, bardzo dobre opanowanie wirtualnych instrumentów, warto popracować nad kompozycją i zastąpić wirtualne solówki prawdziwą gitarą.