Oj słabo się bronisz oj słabo...
Mówisz masz...
Zacznij od podstaw czyli od Twojego DAWu, ogarnij go bardzo dobrze, by Twoja praca była płynna i żeby jakaś pierdoła z nieznajomością programu nie zabierała Ci czasu. Dobierz sobie jakieś proste wtyki (te co wymieniałeś na razie odradzam, wrócisz do nich za jakieś 3-4 lata jak dobrze będziesz wszystko łapał). Ułóż jakąś prostą melodię na tym syntezatorze, potem pobaw się efektami w syncie, zobacz każdą falę jak brzmi, co daję każdy efekt, poznaj to dobrze. Potem popatrz na efekty na mikserze i zrób to samo, zobacz jaki efekt daje delay, reverb, kompresory, distortion i tak dalej, zobacz jak to wszystko działa. Kiedy już to wszystko ogarniesz, zacznij słuchać muzyki i dźwięków już z analizowaniem, jak są umieszczone dźwięki w panoramie na jakich pasmach grają, jakie mają efekty na sobie, z czego są zbudowane, jakie oscylatory i modulacja (jak nie pominąłeś wcześniejszych lekcji to już to będziesz łapał). Potem możesz zacząć powoli próbować odtwarzać dźwięki czyjeś, które słyszałeś gdzieś w trackach. Na to wszystko potrzebujesz gdzieś 3-4 lata, potem ze 3-4 na dopracowywanie, żeby wejść na jakiś konkretny poziom. Opisałem Ci ogólnikowo ale kierunek już masz. Resztę powie Ci wujek google czy youtube, a jak nie to od tego masz forum, żeby dostać pomoc, ALE NIE WSZYSTKO NA TACY.
PS. "Myślę że gdybyś napisał od czego by zacząć to by więcej Twoja wypowiedź wniosła niżeli pisanie typowo polaczkowego posta "
Hmmm... Jeżeli moja wypowiedź o tym, że chcesz, aby ktoś odwalił za Ciebie całą robotę za darmo, była "polaczkowata", to ja nie wiem, jak nazwać to, że ktoś przychodzi na forum i prosi o gotowe dźwięki z jakiegoś utworu, bo sam sobie nie potrafi poradzić z podstawą sound designu... Takie trochę chodzenie na skróty rodem Janusz and Grażyna, nieprawdaż ?
Mówisz masz...
Zacznij od podstaw czyli od Twojego DAWu, ogarnij go bardzo dobrze, by Twoja praca była płynna i żeby jakaś pierdoła z nieznajomością programu nie zabierała Ci czasu. Dobierz sobie jakieś proste wtyki (te co wymieniałeś na razie odradzam, wrócisz do nich za jakieś 3-4 lata jak dobrze będziesz wszystko łapał). Ułóż jakąś prostą melodię na tym syntezatorze, potem pobaw się efektami w syncie, zobacz każdą falę jak brzmi, co daję każdy efekt, poznaj to dobrze. Potem popatrz na efekty na mikserze i zrób to samo, zobacz jaki efekt daje delay, reverb, kompresory, distortion i tak dalej, zobacz jak to wszystko działa. Kiedy już to wszystko ogarniesz, zacznij słuchać muzyki i dźwięków już z analizowaniem, jak są umieszczone dźwięki w panoramie na jakich pasmach grają, jakie mają efekty na sobie, z czego są zbudowane, jakie oscylatory i modulacja (jak nie pominąłeś wcześniejszych lekcji to już to będziesz łapał). Potem możesz zacząć powoli próbować odtwarzać dźwięki czyjeś, które słyszałeś gdzieś w trackach. Na to wszystko potrzebujesz gdzieś 3-4 lata, potem ze 3-4 na dopracowywanie, żeby wejść na jakiś konkretny poziom. Opisałem Ci ogólnikowo ale kierunek już masz. Resztę powie Ci wujek google czy youtube, a jak nie to od tego masz forum, żeby dostać pomoc, ALE NIE WSZYSTKO NA TACY.
PS. "Myślę że gdybyś napisał od czego by zacząć to by więcej Twoja wypowiedź wniosła niżeli pisanie typowo polaczkowego posta "
Hmmm... Jeżeli moja wypowiedź o tym, że chcesz, aby ktoś odwalił za Ciebie całą robotę za darmo, była "polaczkowata", to ja nie wiem, jak nazwać to, że ktoś przychodzi na forum i prosi o gotowe dźwięki z jakiegoś utworu, bo sam sobie nie potrafi poradzić z podstawą sound designu... Takie trochę chodzenie na skróty rodem Janusz and Grażyna, nieprawdaż ?