Hey Adikop.
Hmmm... jeśli pozwolisz "rzeknę" tak: samo "wycinanie" nic nie da, jeśli zaś tylko "tniesz" to pewnie zbyt mocno i w efekcie przytępiasz miks; tj. track "traci powietrze". Wykorzystuj Multiband Compresor, dzięki któremu jesteś w stanie, na danych wycinkach (które sobie określisz na pasku; z reguły cztery rejestry), kompresować owe "szczyty". Umiejętne użycie kompresji to ważka kwestia w produkcji, bowiem nietrudno jest "zamulić miks" po prostu... Tak więc, nie stosuj szybkiego Attack'u ponieważ utwór straci dynamikę. W tym konkretnym temacie spory defekt tyczy "dołu". Typowy "puszkowy" Beat stwarza impresję, iż za bardzo "wycinasz" w EQ; nadto wyczuwalny jest brak Sub'a na Kick'u; z kolei Clap'y czy też Hi Hat'y brzmią tak jakbyś Brickwall ustawił już przy 1 kHz. Wszystkie tony a'la cykacze potrzebują krztynę więcej mięsistości z ok. 500-1kHz; w przeciwnym razie prezencja tychże jest nienaturalna, draczna... Adikop, Twój "Hopeful", jak zawsze, cechuje urokliwa melodyjność (przenikliwy, dźwięczny ton Synth'ów; "skrzący" Pluck); krótki acz fajny Fx wokalny; temperamentny, rześki Vibe. Aranż niezbyt odkrywczy. Keeep goin'...
Cytat:"Wycinam środek i trochę góry w EQ bo według mnie za bardzo trzaska xD i na wykresie w maximus są takie wysokie szczyty i chcę w ten sposób je usunąć. Co więc mogę zrobić żeby nie było takich szczytów?"
Hmmm... jeśli pozwolisz "rzeknę" tak: samo "wycinanie" nic nie da, jeśli zaś tylko "tniesz" to pewnie zbyt mocno i w efekcie przytępiasz miks; tj. track "traci powietrze". Wykorzystuj Multiband Compresor, dzięki któremu jesteś w stanie, na danych wycinkach (które sobie określisz na pasku; z reguły cztery rejestry), kompresować owe "szczyty". Umiejętne użycie kompresji to ważka kwestia w produkcji, bowiem nietrudno jest "zamulić miks" po prostu... Tak więc, nie stosuj szybkiego Attack'u ponieważ utwór straci dynamikę. W tym konkretnym temacie spory defekt tyczy "dołu". Typowy "puszkowy" Beat stwarza impresję, iż za bardzo "wycinasz" w EQ; nadto wyczuwalny jest brak Sub'a na Kick'u; z kolei Clap'y czy też Hi Hat'y brzmią tak jakbyś Brickwall ustawił już przy 1 kHz. Wszystkie tony a'la cykacze potrzebują krztynę więcej mięsistości z ok. 500-1kHz; w przeciwnym razie prezencja tychże jest nienaturalna, draczna... Adikop, Twój "Hopeful", jak zawsze, cechuje urokliwa melodyjność (przenikliwy, dźwięczny ton Synth'ów; "skrzący" Pluck); krótki acz fajny Fx wokalny; temperamentny, rześki Vibe. Aranż niezbyt odkrywczy. Keeep goin'...