Old, koniecznie musisz skończyć ten kawałek, zawsze czekam na nowe kwasy
Kompozycja i brzmienie są świetne od początku do końca. Miks też jest czytelny, przestrzenny i stereofoniczny.
Moje uwagi:
1) W miejscach gdzie acid bass gra na niskich wartościach cut-off, brzmi trochę jakby zamulony, można by spróbować nałożyć delikatny enhancer, albo dać w tym momencie trochę większy q/resonance.
2) W częsci intro jest moment (0:30), gdzie stopa gra bardzo głośno, a hihat bardzo cicho. Wiem, że potem hihat i bas są stopniowo podgłaśniane zgodnie z planem kompozycji, ale w tym konkretnym momencie sprawia to wrażenie, jakby stopa była zdecydowanie za głośno.
3) W środkowej częsci wchodzi distorted acid bas, który jak dla mnie brzmi trochę zbyt "nosowo" przy niskich ustawieniach cut-off. Ja bym użył filtra parametrycznego i poszukał kłopotliwej częstotliwości w środku pasma, która za tę nosowość odpowiada i odjłął kilka DB w tym miejscu.
4) Możesz spróbować delikatnej kompresji na całym miksie, z małym ratio np. 1.5, z tresholdem w okolicach -10dB z atakiem kilkadziesiąt ms, żeby delikatnie wyrównać poziomy na przestrzeni całego utworu.
Na tę chwilę daję mocne 4/5 i czekam na final version.
Kompozycja i brzmienie są świetne od początku do końca. Miks też jest czytelny, przestrzenny i stereofoniczny.
Moje uwagi:
1) W miejscach gdzie acid bass gra na niskich wartościach cut-off, brzmi trochę jakby zamulony, można by spróbować nałożyć delikatny enhancer, albo dać w tym momencie trochę większy q/resonance.
2) W częsci intro jest moment (0:30), gdzie stopa gra bardzo głośno, a hihat bardzo cicho. Wiem, że potem hihat i bas są stopniowo podgłaśniane zgodnie z planem kompozycji, ale w tym konkretnym momencie sprawia to wrażenie, jakby stopa była zdecydowanie za głośno.
3) W środkowej częsci wchodzi distorted acid bas, który jak dla mnie brzmi trochę zbyt "nosowo" przy niskich ustawieniach cut-off. Ja bym użył filtra parametrycznego i poszukał kłopotliwej częstotliwości w środku pasma, która za tę nosowość odpowiada i odjłął kilka DB w tym miejscu.
4) Możesz spróbować delikatnej kompresji na całym miksie, z małym ratio np. 1.5, z tresholdem w okolicach -10dB z atakiem kilkadziesiąt ms, żeby delikatnie wyrównać poziomy na przestrzeni całego utworu.
Na tę chwilę daję mocne 4/5 i czekam na final version.