Nawet pewna wytwórnia odrzuciła moją technikę stereo delayu na basie (w tym wypadku działał on nieźle na bokach na częstotliwościach 200Hz i poniżej). Powód? BO NA IMPREZACH BY NIE DAŁO RADY dlatego jak ktoś chce dawać muzykę do słuchania tylko na słuchawkach to można takie zabiegi stosować, nigdzie więcej. W moim wypadku był to eksperyment w tracku progressive house'owym , więc pomysł miałem z dupy.
10 najbardziej poruszanych tematów w produkcji by Meyerson |
(31.08.2012, 23:45)artur.ch napisał(a): Widze, że kolega open-minded nie daje za wygraną. Przeczytał w jakiejś książce, że jedyną zasadą jest brak zasad, tylko, że nie był już na tyle sprytny, by załapać, że dotyczy to aspektów muzycznych, a nie technicznych. Ale skoro nadal kolega obstaje przy swoim, to niech mi kolega poda przynajmniej trzy przykłady utworów muzycznych, w których stopa lub bass grają tylko na jednej stronie. Jeżeli takich nie znajdzie to znaczy, że wszyscy muzycy na świecie są close-minded ??Nie ma zasad....W całym podkreślam w CAŁYM ETAPIE PRODUKCJI NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO JAK ZASADA jak i w aspekcie muzycznym jak i w technicznym, a w technicznym tym bardziej. Po prostu nie ma zasad, ani schematów, są tylko "naprowadzajki" że tak to nazwę. Eksperymentuj, a szybko się przekonasz, że coś takiego jak zasada nie istnieje w świecie muzyki. Chociaż znalazłem jedną zasadę.... Zasada pierwsza i jedyna -Twórz wszystko żeby to miało ręce i nogi, to jest jedyna zasada, ale jak już to zrobisz to wolna amerykanka Więc nie ważne jak umieścisz dźwięki nie ważne jak to zrobisz ważne żeby to brzmiało to jest jedna i jedyna zasada. (31.08.2012, 23:45)artur.ch napisał(a): Widze, że kolega open-minded nie daje za wygraną. Przeczytał w jakiejś książce, że jedyną zasadą jest brak zasad, tylko, że nie był już na tyle sprytny, by załapać, że dotyczy to aspektów muzycznych, a nie technicznych. Ale skoro nadal kolega obstaje przy swoim, to niech mi kolega poda przynajmniej trzy przykłady utworów muzycznych, w których stopa lub bass grają tylko na jednej stronie. Jeżeli takich nie znajdzie to znaczy, że wszyscy muzycy na świecie są close-minded ?? Tak się składa, że książka ta omawiała aspekty miksu, ale co ja tam wiem. Co do przykładów, proszę bardzo: http://www.youtube.com/watch?v=V4cknWqVnVg http://www.youtube.com/watch?v=HOV8ljYXRoc http://www.youtube.com/watch?v=MapMPHJObO8 http://www.youtube.com/watch?v=Mc-sOgSgRG8 http://www.youtube.com/watch?v=HrA2KLtAn1A (2.09.2012, 16:44)Shini napisał(a): Tak się składa, że książka ta omawiała aspekty miksu, ale co ja tam wiem. Widze, że kolega nie ma zbytnio argumentów, skoro posiłkuje się utworami z lat 60-tych A najlepsze jest to, że w każdym z nich jedynie perkusja jest mocno porozstawiana po bokach, natomiast niskie częstotliwości w każdym przypadku są w centrum Niech sobie kolega ściągnie każdy z tych utworów na dysk, wrzuci do swojego DAW, a na masterze niech odpali wtyczke Brainworx Digital, a w niej niech się na przemian przełącza między sekcjami mono a stereo,. Pozdrawiam. |
|