Pozornie wszytko wydaje się całkiem lekkie i przejrzyste. Przesłuchałem raz jeszcze i mam wrażenie, że perkusja jest dziwnie skompresowana, stopa całkowicie ginie w miksie, a clap i haty są bardzo głośno. W sumie, czuję się już dziś zmęczony, wiec nie odważę się dziś ocenić.
Jeśli chodzi o moją ocenę to czuję w stopie jedynie górę i nieco środka, jej dół gdzieś niknie. Clap za głośno, haty odrobinę za ostre.
Poza tym - bas bardzo przyjemny, a sam kawałek całkiem nieźle buja.
Pozdrawiam.
Dlaczego mielibysmy się ciebie czepiac ? , staraj się przyjmować to co piszemy na klate , nie zawsze będzie tak ze będą cie opsypywac kwiatami. Jak dlamnie to kawalek bardzo fajny , na słuchawkach jest spoko niewiem jak na glosnikach , może nieco zamocna kompresja na calosci jak dlamnie. Reasumujac utwor bardzo fajny , gdzie zasysarka , pytam ? pozdrawiam
(24.09.2015, 20:55)bero napisał(a): Co ty stopa nie ginie, wszystko elegancko... nie wiem dlaczego się też mnie trzepiacie, że monotonnia, a jak robi Schulz Robin?
Prosisz o ocenę, więc z mojej strony zapewniam Ci pełny obiektywizm. Większość z nas ma tak, że świeżo stworzony utwór traktuje niemalże jak arcydzieło, które w jego ocenie, nie powinno zostać poddane absolutnie żadnej krytyce. To zrozumiałe - fontanna endorfin, ekscytacja, podniecenie, zazwyczaj takie uczucia towarzyszą nam wraz ze skończoną produkcją. Dlatego by emocje nie brały góry nad rozumiem, warto poradzić się osoby trzeciej w kwestii naszego utworu - nie musi to być inżynier dźwiękowy, a może być chociażby rodzic - w końcu piosenka ma być kierowana do różnych grup docelowych. P.S. W kwestii Robina, to powinieneś kierować się indywidualizmem, a nie powielać schematy. Pozdrawiam.
Podobno dodałeś tylko dwa elementy, czyli perkusję i bas. Ok.
- bas - ładny, rytmiczny, wyraźny. Ładnie dudni na dole, przy czym nie tłumi reszty. Dobry, zacny basik.
- perkusjonalia - kick brzmi dobrze, robi swoje. "Woodblock" zachowuje się jak metronom i niech mu tak będzie, nieźle brzmi. Jest jeszcze trzecie warstwa, tworząca taki charakterystyczny, połamany rytm tego utworu.
- całość - solidny remix, w którym udało ci się nie dokonać kompletnej rzezi na oryginale. Tylko dodałeś kilka elementów, by nadać całości większej dynamiki.