(14.09.2016, 21:06)MariQ napisał(a): Oryginał w ogóle mnie nie porwał, tu jest znacznie lepiej. Znowu niepotrzebna jest ta zglitchowana stopa, poza tym okej. Niech ci będzie że 5/5
tym razem to było zaplanowane, w tamtym tracku to było troche spontaniczne XD
* klasycznie, ja akurat od strony technicznej słysze jakie zabiegi wykonałeś
* zastanawiałem się czemu 1;20 tylko, ale zrozumiałe po przesłuchaniu, że todobra długość tracka
no bo ile można jedną pętle katować tzn. ja rozumiem co to jest dobry loop 12 senundowy który leci
przez 10 h i może drugie 20 lecieć no ale ja lubie jak track sie jakoś rozwija jednak.
* ta stopa wg mojej opini niszczy klimat i trip, "znow mi się windows zwiesił", w glitch'ach gdzie jest wiele takich elementów myśle, że to daje lepsze wrazenie, tu natomiast dla mnie jakoś tak wyskakuje "zza krzaka".
bardziej by mitu tufu tufu pasowało
Moim zdaniem oryginał ma jakiś taki klimat, który się słyszy już od pierwszego dźwięku, a którego brakuje w przeróbce. Chociaż twoja wersja na pewno wyraźniejsza. Więcej nic nie dodam, jako że jestem tak naprawdę jeszcze laikiem w produkcji bitów.
(16.09.2016, 15:52)Jarek123 napisał(a): Zglitchowana stopa strasznie niszczy klimat całego kawałka, pianino rezonuje i nie ma takiego klimatu jak w oryginale. Trójeczka.
Nie wiem za bardzo jak to opisać, ale daj pianino na solo, włącz EQ, jeden filtr i daj duże Q(żeby filtr był bardzo wąski). Ustaw podbicie filtra na np. +12db i przesuwaj po całym spektrum i szukaj częstotliwości, które "rezonują"(brzmią po prostu źle, jak znajdziesz, to na pewno usłyszysz). Poźniej filtr ustaw na np. -5db, żeby wyciąć tą nieładną częstotliwość. Mam nadzieje, że pomogłem i coś zrozumiałeś :P
Kawałek jak dla mnie całkiem dobry aczkolwiek te przyspieszone stopy mnie lekko nużą w 0:21( mi się wydaje że bez tego ten beat byłby lepszy ). Ale Ogólnie produkcja ciekawa 4/5 i Powodzenia
(16.09.2016, 17:13)Jarek123 napisał(a): Nie wiem za bardzo jak to opisać, ale daj pianino na solo, włącz EQ, jeden filtr i daj duże Q(żeby filtr był bardzo wąski). Ustaw podbicie filtra na np. +12db i przesuwaj po całym spektrum i szukaj częstotliwości, które "rezonują"(brzmią po prostu źle, jak znajdziesz, to na pewno usłyszysz). Poźniej filtr ustaw na np. -5db, żeby wyciąć tą nieładną częstotliwość. Mam nadzieje, że pomogłem i coś zrozumiałeś :P
możliwe, że chodzi ci o layer ktory jest samplem ustawionym na pitch 1200+ z nałożonym na siebie reverbem