Dostalem zlecenie na dubstepowo/trapowy beat. Klient juz cos nagral ale wrzucam surowe demo jak to brzmi
https://soundcloud.com/spotlight2/dubby-...al_sharing
https://soundcloud.com/spotlight2/dubby-...al_sharing
Spotlight - ID |
Dostalem zlecenie na dubstepowo/trapowy beat. Klient juz cos nagral ale wrzucam surowe demo jak to brzmi
https://soundcloud.com/spotlight2/dubby-...al_sharing
Jest mocno, końcówka dla mnie najlepsza, bo jest najbardziej "poryta" i kreatywna. Jedyne co mnie irytuje to to, że sub nie jest oddzielnie wpakowany do reese bassu i lata po kanałach z problemami z fazą, przez co wybrzmiewa raz mocniej, raz lżej, no ale to też w sumie kwestia gustu, bo to też ma swój urok.
Ostro, głośno, napastliwie. Chociaż jest odrobinę lepiej pod tym względem niż u @In-Tegral
Rzut oka na Waveform In-tegral ID chodzi głównie o fragment po prawej
Trzeba tam powalczyć o tę dynamikę dać pooddychać basowi, który powyżej 100Hz może być w stereo jak sugerują specjaliści z zakresu pro audio. (EiS) >>> [/url] Cytat:Miksowanie Basu[url=https://estradaistudio.pl/technologia/31367-miksowanie-basu] Cytat:Jakkolwiek wszystkie częstotliwości poniżej 100 Hz – a więc w paśmie często określanym jako subbasowe – powinniśmy (prawie) zawsze miksować w mono, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby poszerzać sygnały o częstotliwościach powyżej 100 Hz. Podążając tą ścieżką w kontrolowany, lecz kreatywny sposób, można zwiększyć odczuwalną moc brzmienia stopy i basu, a także dodać gęstości i wyrazistości w miksie, gdy jest on odsłuchiwany za pomocą systemów stereofonicznych, jak słuchawki, odtwarzacze samochodowe, domowe zestawy hi-fi i tym podobne. @Knifeman ma więcej dynamiki pomimo, że robi DeathCore Level Master III (powtarzam się ?) (27.06.2023, 18:47)FL FAN napisał(a): Ostro, głośno, napastliwie. Chociaż jest odrobinę lepiej pod tym względem niż u @In-TegralMi też nie podobają mi się te "wcięcia" w kiełbasie u mnie (po prawej), ale spokojnie w finałowym masterze to zmienię i będzie jednolita masa bez żadnych wcięć Cytat:Jakkolwiek wszystkie częstotliwości poniżej 100 Hz – a więc w paśmie często określanym jako subbasowe – powinniśmy (prawie) zawsze miksować w mono, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby poszerzać sygnały o częstotliwościach powyżej 100 Hz. Podążając tą ścieżką w kontrolowany, lecz kreatywny sposób, można zwiększyć odczuwalną moc brzmienia stopy i basu, a także dodać gęstości i wyrazistości w miksie, gdy jest on odsłuchiwany za pomocą systemów stereofonicznych, jak słuchawki, odtwarzacze samochodowe, domowe zestawy hi-fi i tym podobne. Nie bardzo rozumiem xd biorac pod uwage ten cytat to czy cos z tego tu nie gra? xd
@FL FAN masz tu wersje z samym miksem ktora pojdzie do klienta. Nie pamietam ile tam jest lufs ale cos z -20 bodajze xd
https://soundcloud.com/spotlight2/dubby-...al_sharing |
|