Perkusja kosi równo. To samo się tyczy praktycznie wszystkiego. Jedyne co mi się nie za bardzo podoba...co to ja chciałem mówić? xD
Zasłużone 5; porządny, napakowany energią dnb
Kolejny bardzo dobry technicznie kawałek. Intro wyszło tutaj znacznie lepiej niż ostatnim razem, aczkolwiek bas w tym miejscu mógłby wybrzmiewać trochę krócej. Ogólnie to przydało by się trochę więcej urozmaiceń. Już na samym początku powtarza się 2 razy praktycznie ten sam motyw (nie licząc odwróconego krasza na końcu) w dropie jest tak samo. Jeśli nie chce Ci się zmieniać linii instrumentów to mógłbyś przynajmniej o jakieś efekty się pokusić.
(2.04.2015, 18:19)Audionysos napisał(a): bardzo dobry technicznie kawałek.
Wsłuchaj się w sampel perkusji np 1:13 i porównaj z resztą , przesadziłeś z tym "bardzo dobry technicznie" , pierwsze co zauważyłem to właśnie mix - nie tyle kiepski co "mało profesjonalny" a właściwie skopany : (
Osobiście to mnie już męczą tego typu dramy , czyli mi się nie podoba numer , po prostu . Pomysły masz i to jest plusem , tylko żeby ci się nie rozkraczył ten predator ; )
Co Ty chcesz od tej perkusji? Ja uwielbiam takie brejki i uważam, że lepiej iż zrobił w głównym motywie bardziej proste ułożenie sam, niż wrzucił byle pod całość jakiś przypadkowy loop. Ten brejk przynajmniej jest tam wklejony z głową.
Tego że perkusja jest prosta nie biorę pod uwagę przy ocenie techniki, ale to co jest w tym kawałku uważam, że jest przedstawione wyraziście i przemyślanie. Wiadomo, że to może nie jest poziom BSE i właśnie dlatego nie pisałem, że miks jest zajebisty.
Marzy mi się umiejętność robienia takich tracków. Podoba mi się dynamika i brudne, pozbawione plastiku brzmienie. Bas fajnie sobie wrzeszczy przez cały utwór, perkusja daje czadu...pobieram
(10.04.2015, 18:04)Audionysos napisał(a): Co Ty chcesz od tej perkusji? Ja uwielbiam takie brejki i uważam, że lepiej iż zrobił w głównym motywie bardziej proste ułożenie sam, niż wrzucił byle pod całość jakiś przypadkowy loop. Ten brejk przynajmniej jest tam wklejony z głową.
Tego że perkusja jest prosta nie biorę pod uwagę przy ocenie techniki, ale to co jest w tym kawałku uważam, że jest przedstawione wyraziście i przemyślanie. Wiadomo, że to może nie jest poziom BSE i właśnie dlatego nie pisałem, że miks jest zajebisty.
Nie zrozumiałeś mnie , sampel odbiega jakością mixu od reszty kawałka i ogólnie ma troche inna barwe , może być nawet na poziomie BSE tak jak to napisałeś .
To dalej nie rozumiem w takim razie... Co masz na myśli pisząc o jakości miksu?
Grisha podeślesz projekt? Właśnie mi przyszedł do głowy pomysł na urozmaicenie tego kawałka...
To sobie uporządkuję. Sam często odpalam własny projekt i nie wiem co jest grane, więc jestem przyzwyczajony
Stemów żadnych nie chcę bo mnie tylko wkurzają... :P
Ładnie sobie oczka puszczacie , no i te języki ...
I co najlepsze zauważyłem że tak się przyjęło na tym forum , nieświadomie , chyba , ja np bym się zorientował .
Pozdrawiam wszystkich zwłaszcza tych którzy w całości robią muzykę z sampli rotfl (ejay ... stare piękne czasy)
Rozumiem, że Szanowny Pan Prezes uważa emotikony za dziecinne i żenujące?
Wybacz mi, Tobie też już puszczam...
Co do dalszej części wypowiedzi to kompletnie już nie kumam o co chodzi...
(23.04.2015, 22:54)soundsystem napisał(a): Ładnie sobie oczka puszczacie , no i te języki ...
I co najlepsze zauważyłem że tak się przyjęło na tym forum , nieświadomie , chyba , ja np bym się zorientował .
Pozdrawiam wszystkich zwłaszcza tych którzy w całości robią muzykę z sampli rotfl (ejay ... stare piękne czasy)
Znaki interpunkcyjne stawiamy po słowie; przed spacją.
Dużo ludzi pracuje na samplach - polecam sprawdzić zespół The Prodigy i ich utwór Smack My Bitch Up - toż to jeden wielki sampel.
A w utworze Modafina ten sampel, który Ci się tak nie podoba to zwykły Amen break wycięty z utworu Amen Brother zespołu The Winstons z 1969 roku i jakość tego sampla nie będzie nigdy lepsza (nie taka jak dźwięki wykręcane obecnie).
Jeżeli pracowałeś na eJay to jesteś młodzian... ja się bawiłem w Magix Music Maker 2.0 od którego powstały właśnie takie kolorowanki jak eJay.
Ogólnie nie zauważyłem, żeby Modafin miał w utworze wykorzystane same sample, ale tak to już jest, że się używa sampli (one shot) i pętli (loop) różnych elementów które można odpowiednio dopasować do utworu. Trzeba sobie radzić. Nie ma zasad przy produkcji muzyki bo to sztuka i tylko nasza wyobraźnia ją kreuje, a szydzenie sobie z tego kto i w czym i z czego coś produkuje, tworzy jest dziecinne i głupie.
Póki co wstęp jest niezły. 0:50 sec wtf O_o meeega wjazd. Aż mi się kuwa znowu zachciało dramów słuchać. Rezy aż miło. Czy to nie harmor? Może bo mi przypomina brzmieniowo. Tak, czy siak sieka jak trzeba.
Takich neurosów mi brakowało na forum, bo Xplasm kupił ps 4 i ma w dupie muzę
Pozdro świetny tjun, leci 5
To zdecydowanie nie jest mój klimat, jednakże wypowiem się, bowiem podoba mi się aranż tego utworu. Intro, początkowy "kolaż" spokojnego, beztroskiego backgroundu z "wściekłym" drumem i jeszcze potem "furia" beatów (O:51). Świetny, kilkukrotny break i mroczne efekty. Coś w tym jest...<takjest>
Do Soundsystem: Sample? Bez twórczej błyskotliwości, imaginacji to nic.
"Muzyka we mnie, w muzyce ja".
Kawałek brzmi zawodowo, jak jakaś Noisia conajmniej. Strasznie podoba mi się zróżnicowane podejście do warstwy rytmicznej. Są tutaj współczesnie brzmiące bity drum'n'bass z wysoko strojonym snare, ale też przeplatają się spójnie z loopami typu 'Amen Break' a na dodatek pojawiają się wstawki syntetycznego basu, który gra tak jakby imitował połamaną perkusję. Bardzo dobrze się tego słucha, naprawdę mocny i spójny połamaniec, a do tego ma w sobie coś charakterystycznego co sprawia, że nie nudzi jak typowe kawałki dnb. Moja ocena 5/5.
Witaj, świetny kawałek, oczywiście nie chcę cię urazić bo ja dopiero raczkuję w temacie robienia muzyki aczkolwiek na początku odniosłem wrażenie jakby melodia była oddzielona od bitu. Być może to twój celowy zabieg !!! nie wiem, ja bym nie umiał tak zrobić A perkusja faktycznie " hula"