Witajcie, chciałbym zacząć tworzyć swoje dźwięki od podstaw, jak mogę to zrobić w fl studio producer edition?
Tworzenie dźwięków "od zera" |
Pierwszy lepszy tutorial :P https://www.youtube.com/results?search_q...r+tutorial tutaj masz trochę, wystarczy wybrać odpowiedni. Najpierw poćwicz, potem zastanów się jaki typ dźwięku chcesz (np. bass, supersaw, pluck, pad itp) i poszukaj sobie lub zapytaj na forum. Jak ogarniesz podstawy to reszta jest kwestią próbowania. Ogarnij co to są Oscylatory, typy fali (saw, square, sine itp.) Filtry, Obwiednia ASDR, potem efekty i layering, dalej to już kwestia mixu. Generalnie to najlepiej się człowiek uczy jak próbuje i naśladuje :P
W FLu nie ma niczego "prostego". Przynajmniej moim zdaniem. Harmor jest rozbudowany, sytrus to synteza FM. Mimo wszystko warto się ich uczyć bo dają naprawdę spore możliwości, a w internecie jest masa tutoriali jak z nich korzystać, więc te dwa syntezatory poleciłbym ci do nauki.
(25.12.2017, 17:59)neurojin napisał(a): W FLu nie ma niczego "prostego". Przynajmniej moim zdaniem. Harmor jest rozbudowany, sytrus to synteza FM. Mimo wszystko warto się ich uczyć bo dają naprawdę spore możliwości, a w internecie jest masa tutoriali jak z nich korzystać, więc te dwa syntezatory poleciłbym ci do nauki. Najprostszym i zarazem najbardziej intuicyjnym pluginem do nauki podstaw syntezy w FL Studio jest 3xOSC. (25.12.2017, 15:15)Ypsilon napisał(a): I nie zapomnij o tym ,ze mozesz bazować na samplach. Odpowiednio je ciąć, stawiać markery, rozciagać itd. w dowolny sposób procesować. To świetny sposób aby zrobic swoją bibliotekę sampli. Tak, o tym pamiętam i trochę to robię, ale chcę się najpierw nauczyć tworzyć dźwięki od podstaw. Na ten moment jedyne co potrafię zrobić, to przepuścić je przez waveshaper, oraz poucinać/wzmocnić fale w equalizerze. Za wszystkie odpowiedzi pięknie dziękuję i zabieram się za naukę; w końcu wiem już czego szukać i od czego zacząć, bo z tym miałem największy problem |
|