Wiem w czym rzecz, otóż najbliżej tego o co pytasz możesz wykonać w FL STUDIO. Jeżeli pytasz jak to obliczyć znaczy że gdzieś masz kłopot z odsłuchem. Sam próbowałem takie rzeczy ustawiać na sprzęcie hi-fi ale sprawdza się to tak w stopniu dostatecznym. Nie za bardzo jest mowa o dostatecznej jakości.
Jeżeli nie masz profesjonalnych słuchawek czy monitorów polecam pracę z jedną próbką.
Znajdź snare lub clap ( koniecznie dobrej jakości) o długości całkowitej bardzo zbliżonej do 1 bar.
Jeżeli jest krótszy lub dłuższy urzyj "strech" lub poprostu w samplerze podciagnij pokrętło out aby zastosować fade out na samplu. Tym samym zobaczysz że dopasowuje się, ogon nie będzie wystawał.
W pierwszej kolejności załaduj korektor (EQ2) .
Wytnij nijniższe częstotliwości (skrajny lewy suwak w dół )
Poniżej tego suwaka znajdują się 2 pokrętła.
Fq częstotliwość i Q.
Przeciągnij pokrętło w prawo aż krawędź filtra zacznie przesuwać się w kierunku środka częstotliwości I wstępnie zostaw to w tamtej pozycji. To będzie baza.
Czas reverb, po korektorze. Jeżeli masz już 2 efekty zapięte wyłącz korektor i ponownie odtwórz próbkę dużo mułu I niskiego środka się pojawi. Dla tego najpierw korektor A potem reverb.
Idealny reverb to idealnie wysterowany korektor na próbce.
Druga sprawa to panorama i balans.
Użyj separacji kanałów by wyodrębnić ten dźwięk w panoramie.
Jeżeli masz deesser możesz również spróbować to użyć po korektorze ale przed reverbem.
Mam nadzieję że coś zostanie z tego wykorzystane.
Pozdrawiam DRaM-G
Jeżeli nie masz profesjonalnych słuchawek czy monitorów polecam pracę z jedną próbką.
Znajdź snare lub clap ( koniecznie dobrej jakości) o długości całkowitej bardzo zbliżonej do 1 bar.
Jeżeli jest krótszy lub dłuższy urzyj "strech" lub poprostu w samplerze podciagnij pokrętło out aby zastosować fade out na samplu. Tym samym zobaczysz że dopasowuje się, ogon nie będzie wystawał.
W pierwszej kolejności załaduj korektor (EQ2) .
Wytnij nijniższe częstotliwości (skrajny lewy suwak w dół )
Poniżej tego suwaka znajdują się 2 pokrętła.
Fq częstotliwość i Q.
Przeciągnij pokrętło w prawo aż krawędź filtra zacznie przesuwać się w kierunku środka częstotliwości I wstępnie zostaw to w tamtej pozycji. To będzie baza.
Czas reverb, po korektorze. Jeżeli masz już 2 efekty zapięte wyłącz korektor i ponownie odtwórz próbkę dużo mułu I niskiego środka się pojawi. Dla tego najpierw korektor A potem reverb.
Idealny reverb to idealnie wysterowany korektor na próbce.
Druga sprawa to panorama i balans.
Użyj separacji kanałów by wyodrębnić ten dźwięk w panoramie.
Jeżeli masz deesser możesz również spróbować to użyć po korektorze ale przed reverbem.
Mam nadzieję że coś zostanie z tego wykorzystane.
Pozdrawiam DRaM-G