Zadając pytanie o legalność miałem na myśli remiks na bazie projektu midi - ale to chyba bez znaczenia?
W umówię z labelem jest chyba taki punkt, że bez zgody autora nikt nie może zrobić remiksu, ale w praktyce chyba żadne konsekwencje za to nie grożą?
W każdym razie dla mnie praca nad remiksem to ogromna frajda. Szczególnie jeśli utwór ma duży, a nie wykorzystany potencjał.
Odnośnie przykładu Marrela - w trance również znany jest przypadek Richarda Duranda, który zremiksował Lethal Industry Tiesto. I sam Tiesto pierwszy raz ponoć usłyszał go na evencie na którym sam występował. Zagrał go któryś ze znanych dj'ów - kolega Duranda. Tiesto tak remiks się spodobał, że sam zaczął Ryśka promować.
Pisze ten przykład z pamięci, ale mniej więcej tak to wyglądało.
W umówię z labelem jest chyba taki punkt, że bez zgody autora nikt nie może zrobić remiksu, ale w praktyce chyba żadne konsekwencje za to nie grożą?
W każdym razie dla mnie praca nad remiksem to ogromna frajda. Szczególnie jeśli utwór ma duży, a nie wykorzystany potencjał.
Odnośnie przykładu Marrela - w trance również znany jest przypadek Richarda Duranda, który zremiksował Lethal Industry Tiesto. I sam Tiesto pierwszy raz ponoć usłyszał go na evencie na którym sam występował. Zagrał go któryś ze znanych dj'ów - kolega Duranda. Tiesto tak remiks się spodobał, że sam zaczął Ryśka promować.
Pisze ten przykład z pamięci, ale mniej więcej tak to wyglądało.