a ja mam pytanie z lekko innej beczki...
Jest sobie stopa, werbel i hihat (na 3 oddzielnych ścieżkach) i na każdym dźwięku jest włączony kompresor.
Każdy skompresowany dźwięk leci osobno na master.
Czy jest sens zapinać jeszcze jeden kompresor na sumę sygnałów skompresowanej już stopy i werbla?
bo na bank trzeba dać kompresor na master żeby wyrównał wszystkie ścieżki i potem potraktować limiterem
więc stąd pomysł takiego kompresowania w sekcjach.
załączam rysunek jakby coś było niejasne
Jest sobie stopa, werbel i hihat (na 3 oddzielnych ścieżkach) i na każdym dźwięku jest włączony kompresor.
Każdy skompresowany dźwięk leci osobno na master.
Czy jest sens zapinać jeszcze jeden kompresor na sumę sygnałów skompresowanej już stopy i werbla?
bo na bank trzeba dać kompresor na master żeby wyrównał wszystkie ścieżki i potem potraktować limiterem
więc stąd pomysł takiego kompresowania w sekcjach.
załączam rysunek jakby coś było niejasne