Dzieki za uwagi.Do intra więcej nie wepchnę.Przypominam że to stylistyka deep.Revnotes - dzięki za props.Wiesz...metoda prób i błędów ma to do siebie że trwa dłużej,ale daje możliwość wyrobienia "swojego stylu".I w komponowaniu,a także technicznie,Nieskromnie powiem ze od czterech wałków całkowicie zmieniłem technike miksowania.Master nie zmienił się pod względem narzędzi których używam,i słyszę że klarowniej to wszystko brzmi,a i RMS można łatwiej wyciągnąć.Po prostu lepszy miks i nie trzeba sie masakrycznie pocic przy masterze. Prawie samo się wszystko układa.Mniej szczytów do okiełznania itd.
Padają na forum odwieczne pytania - Jak miksować by lepiej to wszystko brzmiało?Zawsze podpowiadam zeby nie majstrować za dużo na sumie podczas miksu.Ja np.mam na sumie wyłaczony kompresor SSL,SPAN i Analyzer od Waves.Włączam SSL-a po ukończonej pracy i delikatnie kompresuję.Dosłownie 1 czy 2 db.Duży atak itd.Taki plik z headroomem -6,-5db zrzucam do wave 24b i w osobnej sesji masteruję.Główne zmiany podczas miksu to np.szyna wspólna dla perkusji,na którą wysyłam sygnał by skompresować wszystkie elementy perki naraz jednym kompresorem.Niby banał a brzmi świetnie.
Stiopa wiesz że ja bardzo lubie szczególiki likwidować.Zwrócę uwagę.
Dzieki
Padają na forum odwieczne pytania - Jak miksować by lepiej to wszystko brzmiało?Zawsze podpowiadam zeby nie majstrować za dużo na sumie podczas miksu.Ja np.mam na sumie wyłaczony kompresor SSL,SPAN i Analyzer od Waves.Włączam SSL-a po ukończonej pracy i delikatnie kompresuję.Dosłownie 1 czy 2 db.Duży atak itd.Taki plik z headroomem -6,-5db zrzucam do wave 24b i w osobnej sesji masteruję.Główne zmiany podczas miksu to np.szyna wspólna dla perkusji,na którą wysyłam sygnał by skompresować wszystkie elementy perki naraz jednym kompresorem.Niby banał a brzmi świetnie.
Stiopa wiesz że ja bardzo lubie szczególiki likwidować.Zwrócę uwagę.
Dzieki