Hej Aniu, dzięki za tak ciepłą opinię! Ta piosenka, którą tutaj samplowałem była bardzo smutna, ale niestety moim zdaniem sporo było w niej kiczu, przez co w ostatecznym rozrachunku mi się nie podobała, jednak postanowiłem,że spróbuję wyłuskać fragmenty,które pozwolą mi mniej więcej zachować w brzmieniu podobne emocje, ale odrzucić tą kiczowatość itd. ogólnie bardzo spontaniczna i szybka akcja, można powiedzieć treningowa, ale bardzo lubię tak robić w ramach czystej rozrywki pozbawionej dumania, rozmyślania nad rozwijaniem, ubogacaniem utworu, daję mi to po prostu czysty fun
Dzięki GY4 za dobre słowo, cieszę się,że produkcje się podobają, w tym przypadku nie było tu cudów, bit składa się z pociętego sampla, bębnów i dogranego bassu, jeżeli chodzi o zabiegi to właściwie nie ma ograniczeń oprócz wyobraźni, tutaj sampel jest dość wyraźnie obniżony, dodatkowo domiksowałem też do obniżonego sampla identyczną ścieżkę ale podniesioną o oktawę wyżej, nie ma co szczegółowo pisać o zabiegach bo do tego każdy dochodzi z czasem, ja sam robię tak jak potrafię i broń Boże nie uważam się za eksperta w tej dziedzinie. Jeżeli mowa o korekcji to jest to akurat narzędzie, które praktycznie zawsze jest wykorzystywane w produkcji w mniejszym lub większym stopniu, dzięki niemu możesz oczyścić ścieżki z brzydkich częstotliwości, wpływać na barwę oraz umieszczać ścieżki w danym zakresie częstotliwości tak aby instrumenty (ścieżki) nie gryzły się ze sobą i nie zabierały swoje miejsca, np. stopa i bass odpowiadają za niskie częstotliwości, które posiadają najwięcej energii i z reguły to te dwa elementy powinny odpowiadać za odpowiednią ilość niskich częstotliwości w utworze, dlatego też na innych ścieżkach warto ten dół podciąć żeby nie zamulać dodatkowo tego pasma. Przede wszystkim dużo kombinuj i słuchaj efektów jakie przyniosą Twoje działania :-)
Dzięki GY4 za dobre słowo, cieszę się,że produkcje się podobają, w tym przypadku nie było tu cudów, bit składa się z pociętego sampla, bębnów i dogranego bassu, jeżeli chodzi o zabiegi to właściwie nie ma ograniczeń oprócz wyobraźni, tutaj sampel jest dość wyraźnie obniżony, dodatkowo domiksowałem też do obniżonego sampla identyczną ścieżkę ale podniesioną o oktawę wyżej, nie ma co szczegółowo pisać o zabiegach bo do tego każdy dochodzi z czasem, ja sam robię tak jak potrafię i broń Boże nie uważam się za eksperta w tej dziedzinie. Jeżeli mowa o korekcji to jest to akurat narzędzie, które praktycznie zawsze jest wykorzystywane w produkcji w mniejszym lub większym stopniu, dzięki niemu możesz oczyścić ścieżki z brzydkich częstotliwości, wpływać na barwę oraz umieszczać ścieżki w danym zakresie częstotliwości tak aby instrumenty (ścieżki) nie gryzły się ze sobą i nie zabierały swoje miejsca, np. stopa i bass odpowiadają za niskie częstotliwości, które posiadają najwięcej energii i z reguły to te dwa elementy powinny odpowiadać za odpowiednią ilość niskich częstotliwości w utworze, dlatego też na innych ścieżkach warto ten dół podciąć żeby nie zamulać dodatkowo tego pasma. Przede wszystkim dużo kombinuj i słuchaj efektów jakie przyniosą Twoje działania :-)