Słucham i uszom nie wierzę, Ty któryś mieszał z g* większość producentów nie pokazałeś w swoich (a przesłuchałem trzy) utworach nic <ziewa>
Zarzucasz każdemu a także z osobna brak big roomowego "wzwodu" a sam przesłuchiwałeś swoje kawałki ?
Jak krytykowałeś innych myślałem, że mam do czynienia z takim Adamem Małyszem polskiego Flstudio, a tu cienko..
Jakbyś miesiąc temu zasiadł, przy czym nie brakuje Ci zapasu teoretycznych pojęć jakiegoś akustyka realizatora - brawo.
Teoria - pięć , praktyka - dobry, siadaj - pała
Ja myślę, że nawet w głowie nie będzie Ci odpisać na tego posta, bo jak zaznaczyłeś w poprzednim temacie uwielbiasz konstruktywną krytykę a moja jest w nawiązaniu do trzech przesłuchiwanych kawałków, które tu wrzuciłeś. To taka jakby opinia na łamach djmag - wyobraź sobie.
Na razie to szlifuj umiejętności a nie pojęcia, naucz się budować bity, od tego dużo zależy jak poprowadzisz całość utworu
aha i nie zwracaj uwagę na "gwiazdki" - to nie wyznacznik skilla <bubu>
Zarzucasz każdemu a także z osobna brak big roomowego "wzwodu" a sam przesłuchiwałeś swoje kawałki ?
Jak krytykowałeś innych myślałem, że mam do czynienia z takim Adamem Małyszem polskiego Flstudio, a tu cienko..
Jakbyś miesiąc temu zasiadł, przy czym nie brakuje Ci zapasu teoretycznych pojęć jakiegoś akustyka realizatora - brawo.
Teoria - pięć , praktyka - dobry, siadaj - pała
Ja myślę, że nawet w głowie nie będzie Ci odpisać na tego posta, bo jak zaznaczyłeś w poprzednim temacie uwielbiasz konstruktywną krytykę a moja jest w nawiązaniu do trzech przesłuchiwanych kawałków, które tu wrzuciłeś. To taka jakby opinia na łamach djmag - wyobraź sobie.
Na razie to szlifuj umiejętności a nie pojęcia, naucz się budować bity, od tego dużo zależy jak poprowadzisz całość utworu
aha i nie zwracaj uwagę na "gwiazdki" - to nie wyznacznik skilla <bubu>