Hmm. Wrzuciłem sobie teraz plik, efekt końcowy i wartość ta oscyluje tak jak chciałem w pobliżu wartości 0. Ale w projekcie miałem tak samo. Jednak zastanawiam się nad tym co napisałeś:
Ogólnie sprawa dziwna.. Skoro te utwory zaraz wrzucone na playlistę są tak głośne, że Peak Meter wychodzi poza skale, to jak oni to masterowali ? Chyba że źle rozumuję. Ogólnie zawsze przy MashUpach byłem zmuszony do zmniejszenia natężenia o kilka procent a tutaj.. ponad 20%.
A co do bramek i kompresji - czy przy tak "prostej" rzeczy jakim jest mix piosenek nie wystarczy użyć właśnie channel volume ? Możliwe, że mówię tak dlatego że dużej styczności z kompresorami nie miałem do czynienia, ewentualnie w syntezatorach.
Cytat:Najlepiej jest eksportować plik jeżeli wartość szczytowa osiąga max -6 do -3 dB.. Czyli w tych okolicach natężenia dźwięku zmiksować sample utworów i eksportować go znowu do wava którego głośność podniosę w nowym projekcie ?
Ogólnie sprawa dziwna.. Skoro te utwory zaraz wrzucone na playlistę są tak głośne, że Peak Meter wychodzi poza skale, to jak oni to masterowali ? Chyba że źle rozumuję. Ogólnie zawsze przy MashUpach byłem zmuszony do zmniejszenia natężenia o kilka procent a tutaj.. ponad 20%.
A co do bramek i kompresji - czy przy tak "prostej" rzeczy jakim jest mix piosenek nie wystarczy użyć właśnie channel volume ? Możliwe, że mówię tak dlatego że dużej styczności z kompresorami nie miałem do czynienia, ewentualnie w syntezatorach.