O co wam biega z tym Wojciechem Mann :P
Nazwisko te samo pokrewieństwa raczej brak :P
A wracając do utworu. Wielkie dzięki za szczere słowa. Nie z każdym punktem się zgadza bo co innego ja to widzę ale pewnie sporo cześć się zgadza.
@ Macade
- „Vox z 2:30 ma paskudną barwę” – hmm mi się tam podoba pewnie chodzi Ci o jej koniec jak dziwnie wyciąga przez co trochę łamie barwę + arp – tak to jest arp ale już na końcu gdy filtr cutoff już jest ma maxa
- „6:18 zgubiłeś takt” – hmmmm nie zauważyłem dlaczego tak uważasz? Słucham to miejsce pare razy i nie słyszę tego.
Wielkie dzięki za opinie
@ Sajtrus
ja tam Wojciecha Mann zawsze lubiłem nie tylko ze względu na nazwisko choć od zawsze pamiętam ludzie słysząc moje nazwisko mówią „ooo jak ten Wojciech Mann”
„ martwi mnie tylko brak jakiejś melodii przewodniej, która by zostawała w pamięci „ – myślałem ,że melo jest najpierw kawałek na piano a potem od 4:13…w sumie pomysłów na utworki i melo miałem więcej po 8 latach w głowie trochę się tego kotłuje ale nie chciałem zbytnio nawalić tam urozmaiceń bo tak jak wspomniał „KBK” bałem się żeby nie był to zlepek różnych pomysłów… i chyba już teraz jest zbyt pomieszane.
Wielkie dzięki za słowa nadziei
@ KBK
- „Trochę brakuje składu w tym utworze, aranżacja jest bardzo chaotyczna i nie klei się” tutaj się nie do końca zgadzam bo zarówno początek główne melo i piano to ta sama melo tylko jedna przerobiona na arp a konkretnie na dwóch różnych ale zmiana tonacji jest identyczna. Chamowałem się bo na początku pomysłów było więcej i początek był inny i chciałem uniknąć by nie brzmiał to jak zlepek pomysłów. Sporo właśnie siedziałem by utworek miał sens i dlatego zarówno początkowe arp 1:20 łączyło się z melo i wybrzmiewało tak samo na końcu. Środkowa cześc piano – ambient to naleciałości z zamiłowania do takich utworów gdzie jest moment solo piano …skrzypi itp.
- „Pianino, które gra solo jest bardzo suche” chodzi o solówke od 2:16 ? bo potem od 2:50 i dalej na wysokich tonach 3:02 jest sporo pogłos i delay oraz melo jest zgrana na 3 osobnych ścieżkach niskie średnie i wysokie tony…ja lubię wyraźne uderzenia piano nie lubię wersji kinowych gdzie piano jest rozmazane w tle.
- „momentami no wokal jest nierówno osadzony” tutaj mogę się zgodzić nie było reguły gdzie jest vocal ..ale to może dlatego ze nie traktowałem go jako typowy vocal tylko bardziej jako efekt FX
- „Całość jako brzmienia i aranżacja nawiazuje do utworów Dance/Trance z początku lat 2000”
Dance’m to byś mnie obraził ..co do trance może dlatego ze ja już stary jestem i wychowany na Blank&Jones, Cosmic Gate, ATB, Rank1 itp. .
Nie zmienia to faktu że i tak dziękuje za szczere komentarze uwagi bez zbędnej wazeliny. Tak jak zaznaczyłem ten utworek był takim testem przypomnieniem podstaw i nauką programu. Kiedyś i mam nadzieje ze nadal zajmowałem się Hardstyle’m . Mam nadzieję za jakiś czas i tego stylu znów spróbuję
Nazwisko te samo pokrewieństwa raczej brak :P
A wracając do utworu. Wielkie dzięki za szczere słowa. Nie z każdym punktem się zgadza bo co innego ja to widzę ale pewnie sporo cześć się zgadza.
@ Macade
- „Vox z 2:30 ma paskudną barwę” – hmm mi się tam podoba pewnie chodzi Ci o jej koniec jak dziwnie wyciąga przez co trochę łamie barwę + arp – tak to jest arp ale już na końcu gdy filtr cutoff już jest ma maxa
- „6:18 zgubiłeś takt” – hmmmm nie zauważyłem dlaczego tak uważasz? Słucham to miejsce pare razy i nie słyszę tego.
Wielkie dzięki za opinie
@ Sajtrus
ja tam Wojciecha Mann zawsze lubiłem nie tylko ze względu na nazwisko choć od zawsze pamiętam ludzie słysząc moje nazwisko mówią „ooo jak ten Wojciech Mann”
„ martwi mnie tylko brak jakiejś melodii przewodniej, która by zostawała w pamięci „ – myślałem ,że melo jest najpierw kawałek na piano a potem od 4:13…w sumie pomysłów na utworki i melo miałem więcej po 8 latach w głowie trochę się tego kotłuje ale nie chciałem zbytnio nawalić tam urozmaiceń bo tak jak wspomniał „KBK” bałem się żeby nie był to zlepek różnych pomysłów… i chyba już teraz jest zbyt pomieszane.
Wielkie dzięki za słowa nadziei
@ KBK
- „Trochę brakuje składu w tym utworze, aranżacja jest bardzo chaotyczna i nie klei się” tutaj się nie do końca zgadzam bo zarówno początek główne melo i piano to ta sama melo tylko jedna przerobiona na arp a konkretnie na dwóch różnych ale zmiana tonacji jest identyczna. Chamowałem się bo na początku pomysłów było więcej i początek był inny i chciałem uniknąć by nie brzmiał to jak zlepek pomysłów. Sporo właśnie siedziałem by utworek miał sens i dlatego zarówno początkowe arp 1:20 łączyło się z melo i wybrzmiewało tak samo na końcu. Środkowa cześc piano – ambient to naleciałości z zamiłowania do takich utworów gdzie jest moment solo piano …skrzypi itp.
- „Pianino, które gra solo jest bardzo suche” chodzi o solówke od 2:16 ? bo potem od 2:50 i dalej na wysokich tonach 3:02 jest sporo pogłos i delay oraz melo jest zgrana na 3 osobnych ścieżkach niskie średnie i wysokie tony…ja lubię wyraźne uderzenia piano nie lubię wersji kinowych gdzie piano jest rozmazane w tle.
- „momentami no wokal jest nierówno osadzony” tutaj mogę się zgodzić nie było reguły gdzie jest vocal ..ale to może dlatego ze nie traktowałem go jako typowy vocal tylko bardziej jako efekt FX
- „Całość jako brzmienia i aranżacja nawiazuje do utworów Dance/Trance z początku lat 2000”
Dance’m to byś mnie obraził ..co do trance może dlatego ze ja już stary jestem i wychowany na Blank&Jones, Cosmic Gate, ATB, Rank1 itp. .
Nie zmienia to faktu że i tak dziękuje za szczere komentarze uwagi bez zbędnej wazeliny. Tak jak zaznaczyłem ten utworek był takim testem przypomnieniem podstaw i nauką programu. Kiedyś i mam nadzieje ze nadal zajmowałem się Hardstyle’m . Mam nadzieję za jakiś czas i tego stylu znów spróbuję