Ok, zależy teraz, czy pocztę w Outlooku masz przez IMAP czy przez POP - nie wnikając w szczegóły, może być tak, że folder od spamu masz jeden na serwerze pocztowym (tam spam filtruje dostawca poczty, czyli przykładowo Gmail czy o2.pl) a drugi folder od spamu masz w Outlooku - tutaj spam odfiltrowuje sam Outlook na bazie swoich reguł. Sęk w tym, że jeżeli ten pierwszy folder spamu, ten na serwerze - zatrzyma Ci jakąś wiadomość u siebie jako SPAM, a skrzynka jest skonfigurowana protokołem POP3 to nigdy tej wiadomości nie zobaczysz w Outlooku - to są "dwa różne spamy" dla tego samego adresu e-mail, jeden na serwerze gdzie masz skrzynkę e-mail, drugi u Ciebie na kompie w programie Outlook. Także jeżeli nie widzisz maila od SoundCloud w spamie w Outlooku to zaloguj się przez stronę www swojego dostawcy i tam sprawdź katalog spam jeżeli nie robiłeś już tego.
Czyli upraszczając ten chaos w akapicie powyżej. Jeżeli Twój e-mail kończy się np na poczta.onet.pl to wejdź na stronę Onetu, kliknij u góry "poczta" i zaloguj się tam do swojego e-maila a następnie stamtąd sprawdź folder SPAM.
Czyli upraszczając ten chaos w akapicie powyżej. Jeżeli Twój e-mail kończy się np na poczta.onet.pl to wejdź na stronę Onetu, kliknij u góry "poczta" i zaloguj się tam do swojego e-maila a następnie stamtąd sprawdź folder SPAM.