Przecież wiadomo, że wysyłając do kilku labeli, wysyłasz do każdego z osobna a nie hurtem tak aby każdy widział, że inni dostali to samo. Dodatkowo zawsze wysyłając w tytule wpisuje się nazwę labelu, np. ''Demo Autor – Nazwa tracka – Nazwa Labelu''. To daje pewien posmak wyjątkowości i wyłączności dla firmy. Warto wysyłać do kilku naraz, do każdego z osobna, ale ja nie przesadzał bym z iością – tak max do pięciu. Jeśli po kilku dniach/tygodniach nie ma odpowiedzi lub widzisz, że wysyłając do pięciu masz już pięć odsłuchów a mineło kilka dni i zero odzewu, warto skasować track i ponownie załadować. Po to aby wysyłając do nowej piątki, ci nowi nie widzieli już odsłuchów – daje im to do zrozumienia, że ktoś już tego słuchał. To samo z 'download'. Zresztą z mozliwością pobierania (bo i takie labele są) to nie wysyłał bym więcej niż do jednej firmy. Widok, że ktoś już pobrał track bardzo odstrasza.
Wysyłanie dema krok po kroku |
|