Ten dzwięk chyba coś z perkusjonali,ten ala snap na początku z dużym pogłosem,przypiepsze sie na starcie do niego.Ten dzwięk wyrywa sie jak z innej bajki,po pierwsze ścisz go i zrób coś z wysokimi tonami(kłuje aż w uszy).Bass słabo wyczuwalny.No i nieszczęsny groove Ucz się powoli jak nadawać ludzkiej ręki elektronicznemu utworowi.
Pozdrawiam.
Na pewno equalizer, miks snarów, dodaj kickstart od romero jest to bardzo dobry sidechain, pobaw się bankami, dodaj coś więcej bo na te chwile masz kilka banków na krzyż. Marcin dobrze pisze, trzeba poprawić wysokie tony i w sumie miejscami też średnie.
Nadawanie brzmienia w najłatwiejszy sposób:
Wysokie, średnie, niskie
Beat do poprawki w całym tracku słuchać kick, snare i nie wiem to snap? Dodaj jakieś clapy, rimy na zasadzie "wspomagacza", który będzie podkreślał całość.
Z muzyką jest jak pisanie pracy w szkole... trudne, ale ma swoje zasady czyli:
Hey David. Jeśli mi wolno moją refleksję określę w trzech poniższych punktach: 1. Sound Design nietrudny (mętny Kick z osobliwym Tail; suchy Snare; "zduszony" Bass; zbytecznie tak repetytywny Sweep/White Noise plus draczny w swej wariacji Synth). Nie gniewaj się, lecz jest krztynę pospolicie. :\ 2. Aranż "bez ikry"; tego czegoś w defiguracji Beat'u tudzież melodii. Demo brzmi topornie. 3. Miks do poważnej korekty (choćby EQ; godnym jest też "podbić doły" na ścieżkach plus "dołożyć" saturacji i właściwej kompresji)...