Z jednej strony można by pochwalić, że kawałek nie jest monotonny, z drugiej powiedział bym, że poszczególne kombinacje nie zbyt do siebie pasują. Brzmienia całkiem ciekawe jak dla mnie.
(28.12.2013, 18:09)Audionysos napisał(a): Z jednej strony można by pochwalić, że kawałek nie jest monotonny, z drugiej powiedział bym, że poszczególne kombinacje nie zbyt do siebie pasują. Brzmienia całkiem ciekawe jak dla mnie.
Poszedłbym krok dalej tzn. jest aż za mało monotonnie O_o za często jak dla mnie jest zmiana sekwencji i jest przez to wrażenie lekkiego chaosu - obdzieliłbyś spokojnie ze dwa kawałki tym co tam jest dźwięki w tle trochę momentami jakby z innej bajki... i ostatnia sprawa - dorzucenie gęstszych hatów mogłoby dodać trochę "speed'a"
Poważnie to aż tak skomplikowane jest? <hmm> Nudzą mnie 16taktowe ciągi bez żadnych fikołków kiedy wierci się udarem... rozumiem liquidy itp. przy długich padach i rozbiegach... No ale może macie rację i faktycznie przesadziłem. Dzięki za opinię i wezmę to pod uwagę przy kolejnych produkcjach
Tak do 0:55 pomyślałem sobie że jakiś liquid się szykuje, a szkoda bo się nawet dobrze zapowiadało. Za nisko ten sub na nutach w intrze bez mocy. Ale w każdym razie trzeba było jechać z tym tematem dalej a tak to wygląda jakby 2 kawałki skleić o w ogóle innej stylistyce. Co do dalszej części mogę powiedzieć nie podchodzi mi.
Jednym w gust trafia Netsky innym Noisia Dzięki za uwagi i może faktycznie granice między odmiennymi brzmieniowo aranżacjami powinny być jeszcze bardziej zatarte... <hmm> Co do suba to ciągle mam problem z ustawieniem prawidłowej proporcji... macie jakieś sposoby na kontrolę tych częstotliwości? I nie mam na myśli zakupu głośnika basowego, a raczej jakaś kontrola za pomocą pomiaru czy coś?
(30.12.2013, 23:14)digicraft napisał(a): macie jakieś sposoby na kontrolę tych częstotliwości? I nie mam na myśli zakupu głośnika basowego, a raczej jakaś kontrola za pomocą pomiaru czy coś?
no taaaaa ale miałem na myśli jakieś może bardziej oryginalne sztuczki których nie znam :P No nic, trening czyni mistrza. Dzięki jeszcze raz i drum and bass'owego nowego rocku
Generalnie jest spoko wiec zaczne od plusow a potem powytykam Ci bledy xD
generalnie poziomy dosc ciekawe w miksie i logiczne . i to by bylo na tyle plusow
kawalek brzmi jakby rodem wyrwany z okoloc 2000-2006
same brzmienia basu brzmia jak z jakiegos sample packa zreszta jak calosc ktora brzmi jak z gotowcow
perka jest totalnie gola . Pytam sie gdzie jakies Ghosty , Break do podbicia , praca hihatow i ogolnie dopracowanie brzmienia i dynamiki perki ? powinienes zapodac lepsze brzmienie stopy i werbla bo brzmi to troche staro i nijako .
ale w konsensusie podoba mi sie ze dzialasz i fajnie to juz idzie do profeski brakuje duzo ale nie tylko Tobie wiec czekam na kolejne produkcje :]
W jednym z filmików z serii "in studio with" jakiś producent opowiadał, że stwierdza czy bas będzie dobrze brzmiał przykładając rękę do membrany, ale w jaki sposób taki zabieg ma pomóc przy rozkładaniu spektrum to nie mam pojęcia
heheh dobra szydera nie jest zła Owszem, również kiedyś słyszałem o metodzie "macania głośnika" jednak wydaje mi się, że w naszych domowych warunkach nadal najlepszym rozwiązaniem jest odsłuchanie materiału na kilku różnych systemach czy tam słuchawkach... Cieszy mnie dobra opinia dotycząca miksu i przyznam, że chyba na to kładę największy nacisk. Brzmienia basów wykręcone zostały na Massive NI a następnie przepuszczone przez filtry, EQ i kompresory. Perkusja również była miksowana z pojedynczych próbek a nie całego gotowego sampla. Nie lubię używać gotowców bo to nie pomaga w rozwoju skilla Rzeczywiście hh-ty mogły by robić lepszą robotę. Nie ma co gdybać... dzięki za uwagi i biorę się do roboty bo nowe wałki same się nie zrobią