No to zakładać maski i kombinezon, bo skażenia są potwornie silne !
Żartowałem....
To tylko wtyczka Toxic BioHazard (ryzyko skażenia biologicznego) no ale bez obaw, można oddychać. dotykać, kręcić i przesuwać suwaki. Nie zarazicie się żadnym draństwem.
Toxic Biohazard prezentuje hybrydowy silnik syntezy, łącząc najlepsze syntezy FM z subtraktywnymi. Z dodaniem „ciepła”, analogiczno-modelowanego filtra i wbudowanych efektów, oscylatorów + seqencer. Toxic Biohazard to abstrakcyjna idea komfortu prostoty i wspaniałej jakości dźwięku.
Tam gdzie są strzałki zielona i żółta - tam w menu dostępne są takie oto efekty do wyboru:
Delay, Chorus, Reverb, Flanger, Phaser i Lo-Fi
Pola zaznaczone żółtymi otoczkami, można aktywować jednym kliknięciem i tak samo dezaktywować. Można wybierać z ich listy efekty. Należą one, każde osobno do swojej sekcji OSC. Mamy łącznie 6 oscylatorów kolejno oznaczonych OSC 1, OSC 2 itd. Jak można zauwżyć także mają numeryczne regulatory do dyspozycji, które aktywujemy klikając i przeciagając w dół lub w górę, aż pojawi się żądana liczba. Po prawej stronie tak samo są trzy takie okienka. Dużo jest znanych każdemu regulatorów, które pojawiają się poniżej okienka z wyświetlaną nazwą efektu w użyciu (żółta i zielona strzałka) Tak samo opcje Decay, czy Attack lub, Drive, Release czy Master Vol - na górze po prawej stronie wtyczki - Master Envelope. Moduł ma także gotowe presety do wykorzystania w swoim projekcie. W okienku na samej górze na środku można je zmieniać i modyfikować wedle uznania. Czerwone strzałki pokazują jak zresetować wszystko. Wybierając opcję "Reset Sequencer" zresteuje się tylko sekwencer. Na samym dole mamy do dyspozycji korektor.
Tam gdzie jest zielona strzałka ustawiamy głośność, a tam gdzie czerwone wskazują - ustawimy to z jaką siłą i w którym kanale (lewym lub prawym) pojawi się dźwięk (minus 50 = lewy, a + 50 = prawy). W bardziej złożonych dźwiękach biorą udział kolejne kolumny z liczbami, które sterują poszczególnymi partiami dźwięków. Niżej w tym samym okienku znajdują się regulatory LFO2, EFG oraz BEND czyli Master Pitch Modulation.
Za pomocą wbudowanego sekwencera - zakładka SEQ - możemy budować swoje sekwencje Toxic, wystarczy kliknąć przycisk PLAY wewnątrz okienka (zdjęcie poniżej), poustawiać odpowiednio do swojej kompozycji liczby na "tablicy numerycznej" i wcisnąć dowolny klawisz, aby odsłuchać efekt. Gdy klikniemy przygaszony przełącznik "Dual" (na prawo od "Play") odblokuje on kolejną, dolną partię "tablicy numerycznej" dzięki czemu będzie można budować sekwencje z większą ilością nut.
Ważne aby zrozumieć działanie. Chcąc włączyć pozostałe oscylatory, należy je uaktywnić na tej "numerycznej tablicy". Chcąc zrobić mieszankę dwóch wybranych oscylatorów, łączymy tak jak na zdjęciu i tam na ich "skrzyżowaniu" możemy regulować liczbę - modulację efektu, a w pozostałych kolumnach odpowiednio kanał (lewy, prawy), głośność, o których wyżej wspomniałem itp.
Druga wersja "skrzyżowania"
Można używać jednocześnie obydwu skrzyżowań - tutaj przykładowo 5 OSC z 6 OSC, gdyż ich linie przecinają się w dwóch miejscach, ponieważ na "tablicy numerycznej" zarówno w osi pionowej jak i poziomej występują cyfry 5 i 6.
Uzyskiwanie efektów tremolo, reverb, chorus, distortion, delay i setek innych dla Toxic BioHazard nie jest problemem, jego kosmiczne dźwięki z najdziwniejszymi modulacjami jakie można sobie wyobraxić zadowolą każdego użytkownika. Mnogość efektów, możliwych modulacji oraz doskonała jakość dźwięków, stanowią potęgę tej wtyczki.