Bardzo fajne smaczki (mówię o mini melodiach) pomiędzy głównym synthem. Z wejściem perkusji jest jeszcze lepiej. Głęboko, spokojnie i interesująco. Jedyne co mi właśnie lekko wadzi to brzmienie głównego motywu. Lekko bym je zmodulował, ale to subiektywna opinia; jest bardzo spoko.
Haty może faktycznie odrobinę za cicho (od 2:59 jest w sam raz), ale i tak daję 4
Według mnie to najbardziej stylowy z Twoich tematów. W "sinoniebieskim" odcieniu nut przeważa brzmienie zbliżone do "rozmyślania". Jednolita barwa perci i subtelny bass plus piano kreują spokojny, przystępny temat; Electro Synth w tle i kilka fx'ów efektownie upiększają "Cyan". Nietypowe przejście interesujące. Myślę, iż minimalny sample wokalny byłby jeszcze dodatkowym "smaczkiem" całości.
Bardzo ciekawy numer - świetny klimat stworzony przez wszystkie te syntezatory - ja osobiście bym ciut inne poziomy w miksie ustawił i ciut bardziej odseparował niektóre rzeczy od siebie... 4/5
Niezły kawałek , dobry do wychillowania. Wprowadza fajny klimat
Ale , jak zawszę przykuwam uwagę do drums'ów i tu ten hi hat jest nieco za cicho aczkolwiek to nie jest jakiś karygodny błąd Dźwięki tła super !!! na duży +
Ode mnie mnie 5 takie klimaty lubię a to jest naprawdę niezłe.
Sam nie wiem do końca, jak ocenić ten kawałek. Chyba spodziewałem się innego rodzaju trap'u, ale skoro już tu trafiłem, to podzielę się moimi spostrzeżeniami; czyli przede wszystkim szlifuj mix. Część sampli gryzie się z resztą (konflikt kluczy) np. chimes/cowbell grany na początku, czy snare. Górnych częstotliwości pisząc w skrócie - praktycznie niema, a sub.. no właśnie. Od początku coś mi z nim nie grało, więc pofatygowałem się, żeby sprawdzić "u siebie". Sub gra po 1 w stereo, a po 2 nie równo (jakby potrzebował kompresji) co moim zdaniem jest dość rażącym niedopatrzeniem. W końcu sub i perkusja to w trapie podstawa, a tutaj, jest to Twoją słabszą stroną. Cóż. Tak jak już mówiłem, szlifuj mix. Polecam też oglądanie tutków i czytanie artykułów. Cheers!
(1.02.2016, 12:26)Arytmica napisał(a): Sam nie wiem do końca, jak ocenić ten kawałek. Chyba spodziewałem się innego rodzaju trap'u, ale skoro już tu trafiłem, to podzielę się moimi spostrzeżeniami; czyli przede wszystkim szlifuj mix. Część sampli gryzie się z resztą (konflikt kluczy) np. chimes/cowbell grany na początku, czy snare. Górnych częstotliwości pisząc w skrócie - praktycznie niema, a sub.. no właśnie. Od początku coś mi z nim nie grało, więc pofatygowałem się, żeby sprawdzić "u siebie". Sub gra po 1 w stereo, a po 2 nie równo (jakby potrzebował kompresji) co moim zdaniem jest dość rażącym niedopatrzeniem. W końcu sub i perkusja to w trapie podstawa, a tutaj, jest to Twoją słabszą stroną. Cóż. Tak jak już mówiłem, szlifuj mix. Polecam też oglądanie tutków i czytanie artykułów. Cheers!
Akurat konflikt kluczy jak i nierownosc basu sa zamierzone. W zasadzie nie tylko bas jest nierowny, wiekszosc instrumentow wypada z rytmu, robie tak we wszystkich utworach i nazywa sie to humanization. Ogolnie to nie klasyfikowalbym mojej muzyki do typowego trapu.
Natomiast zgodze sie co do góry, teraz kiedy juz "odzwyczailem" sie od tego utworu slysze jak malo jej jest. Btw dziekuje za wnikliwa analize, milo mi, ze poswieciles czas
Dziekuje tez innym, przyjemnie dostac tyle feedbacku i miejsce w "najlepszych utworach"